Zalety i wady kupowania na chińskich stronach. Co Polacy najchętniej kupują na Aliexpress?


Płaszcz - KLIK // Czapka - Primark // Torebka - Sammydress // Buty - primark

Strony takie jak Aliexpress są wszystkim już bardzo dobrze znane. Coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy z pewnej bardzo znanej aplikacji. Nie jest tajemnicą, że mieszkańcy naszego (i nie tylko) kraju tak chętnie korzystają z chińskich stron. Jakie produkty wybieramy najczęściej? 



Okazuje się, że wielką popularność zyskują roboty sprzątające, które możemy kupić już w cenie ponad 100$. Elektronika, np. telefony marki xiaomi, smart watche, taśmy led, kable do telefonów. 
Panie chętnie zamawiają pędzle do makijażu, akcesoria, kosmetyki, lakiery hybrydowe, biżuterię czy dodatki. Zabawki dla dzieci, dekoracje do domu, case'y na telefon, ubrania, biustonosze silikonowe. 
Te rzeczy najczęściej przewijają się na grupach poświęconych zakupom z za oceanu. 

Wady robienia zakupów poprzez aliexpress
- Czas oczekiwania, który przez ostatni czas wydłużył się do średnio 45-60 dni. Poczta Polska nie radzi sobie z przesyłkami z chin, które baaaardzo długo czekają w Warszawie aż dotrą do swoich właścicieli. 
- Mogą zdarzyć się buble, towar niezgodny z opisem (zawsze jest możliwość zwrotu pieniędzy)
- Nie można wziąć przesyłki z płatnością za pobraniem 

Zalety robienia zakupów w Aliexpress:
- Darmowa dostawa
-Wielka różnorodność produktów
-Dobry system składania reklamacji
-Atrakcyjne ceny, produkty nawet 3 razy tańsze niż na polskim rynku
- Brak możliwości, aby sprzedawca nas oszukał (nie dostanie pieniędzy aż nie potwierdzimy, że produkt do nas dotarł)
- Wiele rzeczy ma bardzo dobrą jakość
- Częste kupony rabatowe, akcje promocyjne

A jaki wy macie stosunek do chińskich stron? Co najczęściej kupujecie? Jakie posty o takiej tematyce chcielibyście jeszcze zobaczyć? 











11 komentarzy:

  1. Ja przygotowuję się do ślubu i z tego co czytam, wiele akcesoriów ślubnych pochodzi właśnie z aiexpress ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest zdecydowanie więcej plusów niż minusów. Jeszcze nie miałem okazji nic kupić na stronie aliexpress, ale przeglądałem asortyment i jest naprawdę bardzo różnorodny i zadziwiająco tani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na początku tego roku założyłam konto na aliexpress i właśnie czekam na swoje pierwsze przesyłki, przyznam, że "to" wciąga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Aliexpress uwielbiam to, że produkty są tak tanie - nie sposób przejść obojętnie obok taniutkich czapek, dodatków do odzieży i w ogóle! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ciężko jest się powstrzymać przed zakupami. Czasami tak się wciągam, że nie wiem nawet kiedy saldo na moim koncie niebezpiecznie się obniża haha.

      Usuń
  5. Fajne zdjęcia :) ja nie kupuje na chińskich stronach, bo po prostu nie miałam ku temu okazji. Natomiast mój chłopak planuje coś sobie zamówić a kuzynka zamawia tam regularnie i mówi że najgorszy jest czas oczekiwania :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupuję i jestem zadowolona, tylko to czekanie dobijające czasem. Nie zapomnę akcji ze świeżakami z biedronki, które można było kupić o pół ceny taniej. Zgadnijcie które państwo kupowało najczęściej świeżaki ? Oczywiście Polska z 98% :) Ja polecam zegarki z aliexpresu , mam dwa i takie same można kupić na allegro tylko z 10 razy droższe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam o świeżakach, totalne szaleństwo.

      Usuń
  7. Torebka skradła moje serce!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z chińskich stron najbardziej lubię Zaful,ich ubrania są bardzo fajne jakościowo,jeszcze nigdy nic od nich mi się nie zniszczyło/porwało itp :)
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.