Chińskie sklepy: Jak kupować żeby się nie sparzyć? + Haul (zaful, gamiss, rosegal, sammydress)

Chińskie sklepy na pozór wyglądają bardzo atrakcyjnie. Świetne ceny, ładne, modne ubrania ale dzisiaj podzielę się z wami moimi radami, jak kupować i się nie zawieść. Mam dla was małą recenzję oraz w dalszej części posta kilka porad.:)

Będzie mi miło, jeśli poklikacie w linki:) , abym mogła tworzyć dla was więcej podobnych postów. 
Promocja na koszulowe sukienki, Zaful: Maxi shirt dress - KLIK
Stanik- KLIK -- Spódnica- KLIK -- Pędzle- KLIK-- Okulary-KLIK-- Spodnie- KLIK -- Gąbki- KLIK -- Ramoneska- KLIK 

skórzana kurtka damska - klik

Koronkowy biustonosz:
Piękny, świetnie wykonany, niestety za szeroki na mnie ale myślę, że jakoś go przerobie.  Jestem w nim zakochana!



Spódnica:
przeciętnie wykonana, rozmiar S jest zdecydowanie większy, niż być powinien, prezentuje się tragicznie (przynajmniej na mnie). Podszewka wykonana z satyny, tiul nie układa się najlepiej.



Pędzle do makijażu:
Nieźle wykonane, miękkie, dobrze mi się sprawdzają. Zamówiłam dwa zestawy, jednak w jednym z jednego pędzla wypadają włoski. Klej widocznie nie trzymał zbyt dobrze. Pomimo wszystko polecam. Jak za tą cenę to warto.



Spodnie z dziurami
Materiał dosyć kiepski, śmierdzą domestosem i rozmiar S jest śmiesznie mały, jak na 10 latkę. Jeden z moich najgorszych wyborów na chińskich stronkach. Zdecydowanie nie polecam.


Gąbki do makijażu:
istna porażka. Twarde jak kamień, nie rosną, kompletnie źle nakłada się nimi podkład i nie nadają się do niczego. Śmierdzą, a gąbeczka po pierwszym użyciu nie chce się niczym "doprać".


Okulary przeciwsłoneczne:
Oprawki dobrze wykonane, piękny kolor i szła. Niestety minus za to, że się bardzo rysują i wyglądają na twarzy komicznie, bo są OGROMNE. Mimo wszystko odradzam.


Ramoneska:
Totalny fail. Kurtka przyszła ceraciana, sztywna, lekko pogięta. Spodziewałam się czegoś lepszego. Kolor ładny.


RADY:

Po pierwsze,
zawsze sprawdzaj ceny na kilku innych stronkach. Połowa rzeczy na wszystkich serwisach się powtarza. Często jak coś zamawiam, znajduje to samo dużo taniej.

Po drugie,
nie ufaj do końca chińskiej rozmiarówce i wymiarom podanym na stronce. Zawiodłam się tyle razy, że szkoda mi tego liczyć. Zawsze patrz opinie i czytaj komentarze innych użytkowników. W przypadku aliexpress na pewno jest wiele takich samych aukcji, więc na pewno gdzieś będą feedbacki.

Po trzecie,
czytaj skład z czego zrobiona jest dana rzecz. Chodzi mi tu głównie o bluzy. Nie raz zamówiłam rzecz, która odstraszyła swoim materiałem. Ja wybieram te bawełniane.

Po czwarte,
obcisłe koszulki zamawiam zawsze o rozmiar większe. Po prostu mam szczęście do zamawiania za małych rzeczy. Wolę żeby coś było luźniejsze, niż się w to nie zmieścić.

Po piąte,
uważaj na stroje kąpielowe. Z tego co zauważyłam, zazwyczaj rozmiar S ma bardzo mały dół, a góra zazwyczaj jest większa (na pewno wieksza niż miseczka A). Najmniejszy rozmiar będzie idealany dla drobnych osób. Chodzi tu głównie o stroje dwuczęściowe.

Po szóste,
spodnie. Mała rozmiarówka tyczy się również spodni. Często mały rozmiar jest BARDZO mały, więc jak mówiłam: czytaj opinie.

Po siódme, zawsze sprawdzaj opinię o sprzedawcy, jeśli chodzi o Aliexpress. Jeśli ma niezbyt dobrą ocenę, lepiej unikać kupowania. Im więcej pozytywnych ocen, tym większe prawdopodobieństwo, że produkt do nas dotrze.

Po ósme, jeśli ktoś jest totalnie zielony w robieniu zakupów na Alie, nie martwcie się tym, że przesyłka nie dojdzie a wy stracicie pieniądze. Jeśli tak się stanie, będzie uszkodzona, sprzedawca wyśle wam zły towar lub nie będzie zgadzać się z opisem, możecie założyć spór i odzyskać pieniądze (które nawiasem mówiąc nie trafią do sprzedawcy dopóki nie potwierdzicie, że wszystko jest w porządku).

Jeśli mielibyście jakiekolwiek pytania, można śmiało pisać na instagramie lub fanpage. Zawsze chętnie pomogę:)


8 komentarzy:

  1. Pędzle mam i je też bardzo lubię ale stanik mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny biustonosz i spódniczka! Powodzenia w dalszych zakupach :)
    Zapraszam do siebie, ponieważ dopiero zaczynam i przyda mi się każda opinia sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raz sprawdzałam rozmiarówkę, specjalnie wybrałam rozmiar L, bo tak wskazywała tabelka, a przyszedł... jakiś worek nie ubranie. Co do rozmiarówki sama nie potrafię czasami określić, dlatego z chińskich stronek zamawiam raczej rzeczy niż ubrania :) Świetne rady!!!

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biustonosz przepiękny! Zawsze kusiły mnie te chińskie strony internetowe, ale bałam się ze tylko stracę pieniądze. Z ubraniami będę uważała, ale pędzle na pewno niebawem zamówię!

    Zapraszam
    http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są przepiękne, szkoda, ze okazały się nieodpowiednie dla Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Biustonosz bardzo mi się podoba, mam zamiar sobie taki kiedyś zamówić :) Szkoda, że spodnie kompletnie do niczego :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica wygląda pięknie!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam - kupowanie w Chińskich sklepach to czasami loteria. Czasami produkt przyjdzie zniszczony a czasami nawet w jeszcze gorszym stanie. Aliexpress jednak jest raczej bezpieczny.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.