LOOKBOOK: Jak ubrać się na walentynki / randkę? Pomysły na wiosenne stylizacje.

Walentynki już niebawem, a z okazji tego dnia przygotowałam dla was specjalny walentynkowy i wiosenny lookbook. Nie jestem ekspertem od udzielania porad sercowych ani od randkowania, więc mam nadzieję że pomysły na outfity wam się spodobają:)

Przy wyborze stylizacji kierowałam się raczej ostatnimi trendami oraz tym, co sama z chęcią ubrałabym. 





Spódniczka Mini - KLIK -- Spódnica plisowana - KLIK -- Spodnie - KLIK -- Crop top - KLIK -- Biała koszula -- Czarny top - KILK -- Oksfordki - KLIK -- Obcasy - KLIK -- Długie kozaki - KLIK -- Obcasy z kwiatami - KLIK




Spódniczka Mini - KLIK -- Spódnica plisowana - KLIK -- Spodnie - KLIK -- Crop top - KLIK -- Biała koszula -- Czarny top - KILK -- Oksfordki - KLIK -- Obcasy - KLIK -- Długie kozaki - KLIK -- Obcasy z kwiatami - KLIK

Poniżej także stylizacje, które wpadły mi w oko przeglądając Pinterest. Większość jest dziewczęca i idealnie pasuje na randkę jak i na zwykłe wyjście na miasto.









Napiszcie koniecznie która z propozycji podoba wam się najbardziej. Jak spędzacie walentynki? Wybieracie się na romantyczną randkę z drugą połówką czy spędzacie wieczór sami?



15 komentarzy:

  1. Ze stylizacji, które sama ułożyłaś, druga bardzo mi się spodobała ! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, moją faworytką jest zdecydowanie trzecia.

      Usuń
  2. Ja jako mężczyzna na walentynki planuję ubrać koszulę i do tego kamizelkę z oryginalnym wzorem. Mam nadzieję, że mojej żonie jak najbardziej przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście Walentynki spędzę z Ukochanym. Osobiście założyłabym na taką "okazję" nie jeansy i koszulkę, a właśnie sukienkę, spódniczkę i eleganckie buty.
    http://bepersevere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo świetnych rzeczy:) Mini spódniczka wpadła mi w oko ;)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe stylizacje, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne stylizacje, świetne to rózowe futerko z ostatniego zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje są tak świetne,że mając te wszystkie ubrania nie wiedziałabym co na siebie włożyć :)
    Zapraszam do siebie -> KLIK♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi sie stylizacje sweterek/golf plus długie kozaki :)
    A jeśli nie będziecie wiedziały jak sie uczesać to zapraszam do mnie po inspirację http://www.fryzurymarzeny.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne inspiracje

    http://iamemilia.lt.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe stylizacje, ale wybór odpowiedniego stroju zależy w dużej mierze od tego, gdzie zostałyśmy zaproszone. Ostatnio znalazłam świetna stronkę, gdzie można znaleźć przeróżne sukienki damskie wizytowe i szczerze powiedziawszy to często się u nich szykuję na randki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe stylizacje i na pewno sprawdzą się na nie jednej randce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na pierwszą randkę z moim obecnym facetem długo zastanawiałam się co założyć, ostatecznie wygrała spódnica z wassyla i jak się okazało był to strzał w 10 bo już drugi rok jesteśmy razem. Do teraz mi mówi, że miałam na naszej pierwszej randce świetną spódnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne stylizację, jest co wybierać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.