OMG! Przegląd Chińskich paletek cieni ?+ Inspiracje makijażowe / Rosegal

21:18

Dzisiaj przygotowałam przegląd paletek cieni z chińskiej strony. Niektóre z pewnością wpadną wam w oko. Musze się przyznać, że kilka podbiło szczególnie moje serce i już do mnie idą! Poniżej przedstawiam także kilka inspiracji makijażowych. Mam nadzieję, że wam się spodoba. 


[ENG]
Today I prepared a research of eyeshadows palette from the Chinese side. Some will certainly fall into your eye. I have to admit that a few have won my heart and they are coming to me! Below I present a few makeup inspirations. I hope you like it.











Wszystkie paletki mi się podobają, szczególnie dwie pierwsze. Można nimi zrobić na prawdę duuuużo świetnych makijaży zarówno dziennych jak i bardziej szalonych. Ceny są niskie, więc warto zainwestować w takie cudeńka. Mam już kilka paletek i nigdy mnie nie uczuliły, trzymają się dobrze i uwielbiam ich używać. Możecie polecić mi jakieś wasze chińskie perełki!


[ENG]

I like all the palettes, especially the first two. You can really do a lot of great make-ups both daytime and more crazy. The prices are low, so it is worth investing in such a miracle. I already have a few of chinese cosmetics and they have never caused an allergic reaction, they stick well and I love to use them. You can recommend some Chinese pearls to me!



Dajcie znać czy wykonujecie mocny make up na co dzień i co najbardziej wpadło wam w oko!

3 komentarze:

  1. Ja jednak przy oczach nie ryzykowałabym z chińskimi kosmetykami z niepewnymi składami

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletki mają śliczne, ale ja już nie kupuje chińskich kosmetyków :)
    Makijaże piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory piękne,ale ja jakoś sceptycznie podchodzę do chińskich kosmetyków do makijażu,boję się jakiegoś uczulenia bądź zapchania :(
    zapraszam do siebie -> KLIK♥

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.