Jak nosić skórzaną kurtkę / ramoneskę?

Masz w szafie skórzaną kurtkę, lecz nie wiesz do czego ją założyć? Ten element garderoby wydaje Ci się nudny i oklepany? Jeśli brakuje Ci pomysłu jak wystylizować czarną ramoneskę, wśród poniższych zdjęć na pewno znajdziesz coś dla siebie!


Sama jestem wielką fanką tego typu kurtek. Zawsze narzucam ją do luźnej koszulki z ulubionym zespołem, podartych jeansów a do tego ubieram converse.

Dzięki wyszukiwarce odzieżowej jaką jest zippini.pl, możesz znaleźć wiele marek w jednym miejscu, porównać ich ceny a także wybrać najkorzystniejszą dla siebie ofertę. Proste, prawda?









A wy lubicie ramoneski? Do czego najchętniej je nosicie?

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ramoneski! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja miłość do ramonesek trwa już dosyć długo. Ubieram je do zwykłych koszulek, a w chłodniejsze dni np. na bluzę.

    Zapraszam do mnie: monikaaszczesna.blogspot.com 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne i nietuzinkowe stylizacje. Mnie się bardzo podobają damskie kurtki ze skóry naturalnej. Sama odkładałam długo na porządną kurtkę. Na https://mybaze.com/pl/inspiracje-kurtka-skora-naturalna-damska widziałam już kilka inspiracji i propozycji z różnych firm. Zamówiłam i czekam na paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.