Ariana Grande inspired style // Dresslily



Cześć kochani! Dzisiaj mam dla was post inspirowany stylem znanej piosenkarki. Na pewno każdy z was choć raz o niej słyszał! Jej piosenki podbijają listy przebojów a ona olśniewa swoją urodą! We współpracy z Dresslily przygotowałam stylizacje inspirowane stylem Ariany!

Hi guys! Today I have post inspired by one well known celebrity style. I'm sure you all hear about her, her music and her beauty. With Dresslily I made outfits inspierd by Ariana Grande. 




Jako pierwszy, wybrałam słynny look Ariany z żółtą bluzą i kozakami za kolano. Uważam, że jest bardzo uroczy! Typowa stylówka piosenkarki, to duże oversizowe bluzy i długie buty. Ariana postawiła tutaj również na dodatek w postaci torebki Louis Vuitton. Ja skompletowałam dla was zestaw inspirowany tym zdjęciem.

Firstly, i choose famous Ariana's look with yellow hoddie and over-knee-lenght boots. It's really cute!
Her typical outfits are oversized hoodies with long boots. She picked also vintage Louis Vuitton bag as an extra. As usually, she had her famous high pony tail! I make for you set inspired by that photo.



Jako drugi wybrałam zestaw, który zatytułowałam "thank u, next". Piosenkarka ponownie ma na sobie luźną bluzę, i długie buty. 

Secondly I picked set, that I titled "thank u, next". She wears oversized hoodie and long boots again. 



Trzeci outfit jaki wybrałam, składa się z topu, kurtki, luźnych jeansów i botków na wysokim obcasie. Ariana wygląda w nim nieziemsko! Jak prawdziwa bogini. Jak zawsze, fryzura którą nosi to kucyk. Nie mogło zabraknąć chockera na szyi i okularów. Miałam problem ze znalezieniem identycznej kurtki, ale to jeden z moich ulubionych outfitów. 

Thirt outfit is top, nude jacket, boyfriend jeans and high heels. Ariana look amazing on that photo! Like a real goddess. As always, she have her iconic pony tail. Couldn't miss choker and glasses. That's probably my favourite outfit, but I could not find identical jacket. I wish I had as good sens of style as She.

You might also like: Boots - bag - earings - necklace - bag




Mam nadzieję, że wam się podoba.
I hope you like it!


---
Here are the new arrival: https://www.dresslily.com/promotion-pre-spring-sale-topic-82.html?lkid=19379986 It's time to refresh your wardrobe! DressLily prepare the best high-quality but low-prices products for you, make you free under all occasion for Monday to Friday

Use code:DLBF20 with 20% discount:  
Over 10usd, save 2usd; Over 20usd, save 4usd; Over 30usd, save 6usd; Over 40usd ,save 8usd; Over 50usd, save 10usd; Over 60usd, save 12usd; Over 70usd, save 14usd; Over 80usd, save 16usd; Over 90usd, save 18usd; Over 100usd, save 20usd;Over 110usd, save 22usd; Over 120usd, save 24usd; Over 130usd, save 26usd; Over 140usd, save 28usd;

5 komentarzy:

  1. ten zestaw z żółtą bluzą mi się spodobał bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, trzecie zestawienie jest idealne i niezwykle inspiracyjne! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ariana ma niezwykle wyczucie stylu, uwielbiam każdą alternatywę, którą zaproponowałaś! 💕
    skromny-minimalizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne zestawienia! Uwielbiam jej styl :)
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne te stylizacje uwielbiam styl Ariany!
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.