Moda 2018 - trendy na sezon wiosna/lato


Sezon wiosenny już wkrótce, więc dzisiaj mam dla was zestawienie trendów, które będą królować w 2018 roku. Niektóre zupełnie awangardowe, inne bardziej zwyczajne. Napiszcie mi który z nich zawładnął waszym sercem! A może żaden nie przypadł wam do gustu?

Link - KLIK // Rosegal - KLIK 


1.Pastele

Zdecydowanie pastelowy róż, fiolet, żółty, zielony (i nie tylko) będą modne w tym sezonie.




2.Cekiny 

Bluzki, sukienki, dodatki - wszystko co świecące.





3. Żywe kolory




4. Frędzle




5. Paski i kratka





6. Denim

Spodnie, kurtki, koszulki, całe dżinsowe outfity.



7. Plastik

Silikonowe/plastikowe buty, torby, odzież wierzchnia i wszystko, co tylko jest możliwe.



8. Falbany



9. ,,Nerki"



10. Kwiaty



Żaden z powyższych trendów nie podbił mojego serca. Prawie nic nie pasuje do mojego stylu, a plastikowych rzeczy czy żywych kolorów na pewno bym na siebie nie włożyła. 
W sieciówkach to właśnie takich kolorów, materiałów, krojów czy rzeczy możemy się spodziewać. 

Rosegal


Ja zaopatrzyłam się w koszulę w paski. Nie przypadły mi do gustu dosyć awangardowe propozycje, jakie pokazali projektanci na fashion weekach i pokazach.
Materiał jest dosyć sztuczny i bez wiązania koszula nie wygląda zbyt dobrze. Nie zamówiłabym jej ponownie, choć cena była dla mnie szokiem!




15 komentarzy:

  1. Bardzo ładna koszula. Fajny post.
    Mój blog:
    www.blogwiktoriaslota.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie jestem za kwiatami i pastelowymi barwami, ale nie cieszy mnie widok ubrań z cekinami i żywe kolory :( No ale nic, każdy chociaż znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Joanną, również nie jestem zwolenniczką ubrań z cekinami. Ale kwiaty są dla mnie jak najbardziej dla mnie się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, że pastele wracają uwielbiam takie kolory <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastele są super - w końcu można je spokojnie nosić na wiosnę :D Mam kozaki obecnie
    i do nich zakładam pastelowe bolerko z falbanami jak http://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/bolerko-z-falbana. Też te bolerko łatwo je łączyć z jeansami 😉 A do tych plastikowych ubrań też nie jestem przekonana :/ Bo w sumie z czym mogłabym to nałożyć? Lub jak miałabym to z czymkolwiek połączyć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli jeśli chodzi o poprzednie trendy modowe, niewiele się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pastele i kwiaty to must have w mojej szafie :) Bardzo interesujące propozycje. Ciekawe, co będzie królować latem 2019, zerknij na ten sklep, może znajdziesz coś dla siebie. Można tam już znaleźć powiem wiosny :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że żywe, intensywne kolory są w modzie. Na pewno wiosna temu sprzyja. Warto przynajmniej przez ciekawe dodatki postawić na tego typu modne stylizacje. Świetnie powinny sprawdzić się skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  9. sporo z tych trendów widzę że przeszła na 2019 rok to też dobrze, nie trzeba całej szafy zmieniać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne stylizacja na lato.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe i wartościowe porady. A może dodasz jeszcze do tego jakie Bransoletki najlepiej jest nosc do takich stylizacji? Ostatnio widziałam kilka ciekawych w sklepie Pakamera więc może powiesz cos właśnie o nich? Co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe propozycje :) A ta koszula w paski, to faktycznie zrobiła na mnie największe wrażenie. Sama mam bardzo podobną w swojej garderobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jakie trendy czekają na nas na przyszlą wiosnę :) Jestem tego bardzo ciekawa :) bo moda lubi wracać :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.