Jakie buty warto wybrać na wiosnę? 5 propozycji.

20:33
Wiosna już niedługo, a ja dzisiaj postanowiłam przedstawić moje "butowe" propozycje na wiosnę 2018 (i nie tylko).

Moje oczekiwania względem butów są spore. Muszą przede wszystkim: być wygodne i nie zbyt drogie oraz pasować do wszystkiego. Kolejną ważną kwestią jest wytrzymałość, bo mam niezwykły talent do niszczenia obuwia (sama nie wiem jak). Jestem typem osoby, która ma po 2-3 pary butów w szafie na dany sezon. Nie jestem kolekcjonerką więc dziś pokażę wam moje wybory, które mam nadzieję przypadną wam do gustu.

Rosegal shoes LINK - KLIK


Adidas Campus lub Adidas Gazelle. 

Te pierwsze właśnie do mnie idą. Zamówiłam je z tego względu, że są zwyczajne, podobno wygodne oraz mam wrażenie, że nie ma ich co druga osoba (jak super starów na przykład).
Na stronie eobuwie macie dodatkowy rabat 10% na buty przecenione oraz 20% na buty nowe z kodem BONUS.
Przyznam szczerze, że tworząc ten post zobaczyłam zdjęcie niebieskich Campusów i się zakochałam, w najbliższym czasie może zakupie drugą parę, jeśli okażą się wygodne.

Oba modele są do siebie bardzo podobne. Sportowe, wygodne buty będą świetnym pomysłem do codziennego noszenia. 



Converse lub Vans.

Każdy powinien w szafie posiadać parę tenisówek. To, czy będą one zwyczajne czy bardziej...szalone zależy tylko od waszej wyobraźni!
Nawiasem mówiąc ja cały czas popylam w Vansach Slip On czarnych, z halloweenowym dyniowym uśmiechem (bo mogę).


Chelsea Boots

Klasyczne botki które pasują do (prawie) wszystkiego. Ja zamówiłam takie na ROSEGAL.COM ale niestety rozmiarówka była zaniżona i przyszły za małe. Mimo wszystko są wykonane dobrze i ładnie wyglądają (zdjęcie drugie).




Błyszczące buty 

Trendem na sezon wiosna 2018 są min. błyszczące buty. 



Mogą ci się również spodobać : 










Napiszcie, które najbardziej wpadły wam w oko oraz jakie wy planujecie nosić tej wiosny :).

5 komentarzy:

  1. Błyszczące buty to świetny pomysł, ja dosłownie zakochałam się w tym trendzie <3 Niestety, są mało praktyczne, dlatego dotychczas skusiłam się tylko na jedną parę - cudowne złote sandałki :):) Poza tym tez stawiam na wygodę, więc możliwe, że również kupię sobie na wiosnę adidasy :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Conversy to według mnie must have w każdej szafie, niezależnie od tego, w jakim stylu si gustuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tej wiosny szykuje się albo na czółenka albo na trampeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne podstawowe modele adidasków :). Lubię takie minimalistyczne buty. Ps. zaprasam jeśli lubisz damskie plecaki, mój kobiecy sklep z plecakami Brytyjka.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej mieć w swojej szafie zarówno sportowe obuwie oraz klasyczne czółenka damskie skórzane. Dzięki temu przed większym wyjściem nie będziemy mieli problemu, że nie mamy eleganckich butów. Wiele modeli widziałam na stronie Gianmarko.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.