Nie przysłali mi całego zamówienia...







Niedawno przyszła do mnie paczka z Gamiss. Postanowiłam stworzyć stylizację razem z czerwoną sukienką którą kupiłam w secondhandzie oraz butami Adidas Campus.

Bluzka którą zamówiłam na zdjęciu wyglądała na dłuższą, a okazała się być crop topem. Wiązanie nie wygląda dobrze, możliwe, że to ja coś poplątałam przy wkładaniu sznurków. Nie jestem jednak zadowolona z tego jak się układa.
Torebka jest mała, przeciętnej jakości, w środku nie ma kieszeni.
Płaszcz oraz szalik już opisywałam na bogu we wcześniejszych postach.
Buty Adidas Campus to mój nowy nabytek. Muszę przyznać, że są bardzo ładne i świetnie prezentują się na nodze. Nie miałam okazji jeszcze przetestować czy są wygodne.

Niestety w zamówieniu które do mnie przyszło nie było zegarka, który sobie wybrałam. To już kolejny raz, kiedy nie dostaje jakiejś rzeczy z zamówienia lub dostaje nie to, co powinnam.












Sami oceńcie, czy stylizacja wam się podoba. Może zmienilibyście coś? 

Będę wdzięczna, jeśli klikniecie w linki. :)



2 komentarze:

  1. Stylizacja świetna, ale przez takie właśnie traktowanie klientów - przestałam robić zakupy przez internet.

    Pozdrawiam, Alternatywnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, proszę, jak ślicznie wygląda ta sukienka :* Czyli wnioskując, Gamiss coś oszukuje :/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.