Pomysły na prezent dla dziewczyny #2

20:04
Ponieważ post, który umieściłam 2(?) lata temu świetnie się przyjął, postanowiłam zrobić kolejny wpis o tematyce prezentowej. Jeśli jesteście ciekawi co umieściłam w poprzednim zestawieniu wrzucam link : 10 pomysłów na prezenty dla dziewczyny (do max 40 zł) 
Zainspirował mnie komentarz pewnej osoby pod starym postem i postanowiłam przelać na bloga dawkę świeżych pomysłów. Przede wszystkim prezent dla bliskiej osoby powinien być sentymentalny. Moim zdaniem prezent "od serca", spersonalizowany, który będzie jej o was przypominał jest najlepszym wyjściem. Jeśli nie zależy wam na tego typu upominku i wolicie dać coś bardziej użytecznego dla was również mam opcję. :)



 1 & 2
Oczywiście możemy postawić na naszyjnik, bransoletkę z grawerem lub pierścionek, ale moje serce podbijają ostatnio zegarki Daniela Wellingtona. Na pewno już nie raz spotkaliście się z tą marką jeśli obserwujecie większe blogerki na instagramie. Jeśli ktoś podarował by mi taki zegarek, byłabym wniebowzięta. Zdaję sobie sprawę, że to nie wydatek na każdą kieszeń ale myślę, że tańsza opcja w podobnym stylu będzie równie dobra, choć wybierając znaną markę mamy większą gwarancję, że zegarek posłuży nam przez kilka dobrych lat. W dodatku ich minimalizm strasznie urzeka i pasuje do większości outfitów.



3 & 4
Modą ostatnio stało się posiadanie droższych kosmetyków marek takich jak Huda Beauty czy Anastasia Beverly Hills. O ile produkty tej pierwszej marki można kupić i zamówić w Sephorze z dostępnością drugiej jest troszkę gorzej. Jeśli dziewczyna, którą chcesz obdarować interesuje się makijażem i maluje powieki cieniami zdecydowanie idealną opcją będzie paleta. Czy to będzie coś wyżej wymienionego, czy może coś tańszego np. Zoeva czy inne renomowane marki np. too faced, Juvia's Place, Kylie Cosmetics, Kat von D druga osoba powinna się ucieszyć.

Oczywiście zestaw świetnej jakości pędzli też będzie odpowiedni w zestawie z paletą lub oddzielnie. Proponuję pędzle marki Zoeva, ale nie z allegro, ponieważ jest duże prawdopodobieństwo kupienia podróbek. Tańsze opcje też będą dobre.



5
Która dziewczyna nie lubi dbać o swoje paznokcie? Zestaw do hybryd z lampą będzie doskonały. Można dostać zarówno całe zestawy jak i kupić wszystkie produkty oddzielnie, co wyjdzie o wiele ekonomiczniej. Najbardziej znani producenci lakierów hybrydowych to chyba Semilac, Neonail oraz Indigo. Ze swojej strony polecam kupić lampę, gdzie rękę wsuwa się do środka a nie tzw. "mostek". Najlepszą mocą będzie 36w, ponieważ wtedy lampa nada się zarówno do paznokci żelowych jak hybrydowych.



6
Perfumy są bezpieczną opcją, o ile wiecie w jakich zapachach gustuje dziewczyna. Zapachy typu Calvin Klein, Katy Perry, Beyonce, Elizabeth Arden (te można złowić często po okazyjnej cenie lub w zestawach np. w sklepach Rossman), Yves Rocher oraz droższe marki typu Chanel będą klasyczne, ale długo utrzymujące zapach.



7
Ja jako największy fan herbat chętnie przygarnęłabym jakiś ładny, świąteczny (lub po prostu ładny) kubek. Do tego fajnym pomysłem jest kupienie kilku rodzajów, które sprzedawane są na wagę w herbaciarniach. Można dołączyć również skarpetki z motywem świątecznym lub zapachową świeczkę w szkle.



8
 Książka ; designerski planer na rok 2018 ; poradnik o pielęgnacji cery "Sekrety urody koreanek";
 Książka  dla miłośniczek słynnej aplikacji. "Pokaż swój styl". Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na instagramie. ; "Elementarz stylu" lub "Make photography easier" Kasi Tusk. Pierwsza dla fanek mody a druga dla miłośniczek fotografii.



9
 Case na telefon? Przydatny i do tego ładny gadżet.

10
Coś związanego z idolem. Płyta? Biografia? Ja raz na prezent wykonałam u fotografa koszulkę z napisem "Lol, ur not Zayn Malik". Oczywiście zamiast "Zayn Malik" wpisujecie imię i nazwisko idola. Sama posiadam koszulkę z nadrukiem "All i want is pizza and Michael Clifford".





*zdjęcia nie są moją własnością i pochodzą z internetu, w większości z we heart it lub google"




7 komentarzy:

  1. Wpis bardzo trafny. Sama chcialabym dostac takie prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej listy sama mogłabym wszystko dostać, fajnie zrobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kupować prezentów a chcę swoim prezentem zaskoczyć moja dziewczynę. Dlatego kupiłem jej lot w tunelu aerodynamicznym w lesznie. Ona lubi takie przygody:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam obdarowywać swoją kobietę i tym bardziej wiem, co kupić, bo spędzamy każdą wolną chwilę razem :) Mam nadzieję, że moja niespodzianka się uda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny wpis! :)
    Ja już zakupiłam prezenty dla najbliższych.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla dziewczyny ostatnio kupiłem jako prezent na urodziny zegarek, znudziło mi się już kupowanie biżuterii. Znalazłem więc zegarek sportowy. Co prawda kosztował więcej niż 40zł, ale dziewczyna była zachwycona zegarki casio g shock mają też kolekcje damską, która wygląda bardzo oryginalnie na kobiecym nadgarstku

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.