Tańszy zamiennik yankee candle?! // BISPOL - recenzja

21:26
Hej! Ostatnio przyszła do mnie paczka od firmy Bispol, więc dzisiaj mam dla was recenzję kilku dosyć fajnych świeczek, zapraszam!





Zaczynając, paczka która do mnie przyszła była bardzo dobrze zabezpieczona. Nie było szans, że coś się uszkodzi. Zapachy są przepiękne! Miałam przyjemność przetestować: świecę w szle o zapachu owoców leśnych, podgrzewacze o zapachu cynamonu i pomarańczy oraz podgrzewacze z serii "świat perfum" o zapachach diamond chick i adrenaline.





Świeczki pachną bardzo, ale to bardzo intensywnie. Po zrobieniu zdjęć zapalonych świec, pokój pachniał mi przez 2 dni!


W moim przypadku większość świeczek czy wosków (np.  yankee candle) się niestety nie sprawdza, wcale ich nie czuję albo zapach jest bardzo nietrwały. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że świeczki firmy Bispol są cudowne, mają piękne zapachy, które utrzymują się bardzo długo jak na zwykłe podgrzewacze. Na pewno będę w nie inwestować, bo to jedne z nielicznych, które spełniają moje wszystkie wymagania.

Jedynym minusem jest to że w sklepach w mojej okolicy jest bardzo mały wybór zapachów, a z tego co przeczytałam na stronie jest bardzo wiele wariantów do wyboru.

Jeśli szukacie więc tańszego zamiennika kultowych, popularnych (i dosyć drogich) świeczek, które wypełnią wasz pokój przyjemnym zapachem, zajrzyjcie do najbliższego marketu i koniecznie weźcie je pod uwagę.

*Jest to moja szczera i jak najbardziej rzetelna opinia*















8 komentarzy:

  1. Kocham świeczki, zwłaszcza te z yankee. Jednak nie specjalnie moge sobie zbyt często na nie pozwolić. Skoro mowisz ze te tez sa świetne, to bardzo chętnie wypróbuje i moze to bedą te które bede od teraz kupować :)
    http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wielkim fanem świeczek zapachowych. Z tej serii używałem o zapachu cynamonu i się nie zawiodłem
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, nie wiedziałam, że one tak intensywnie pachną. Musze zakupic jakies, bo wczesniej kupowalam tylko yankee candle, jednak teraz już mi szkoda pieniędzy na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama mam w domu świeczkę o zapachu owoców leśnych, bo uwielbiam ten zapach. Cynamon nie dla mnie, ale jestem ciekawa jak pachnie ta adrenalina. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yankee Candle zdecydowanie intensywniej pachnie, ale duże świece Bispol też są wyczuwalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za zapachami z świeczek. Są zazwyczaj mdłe i kompletnie nie trafiają w moje gusta. Jednak kto co woli :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam te świeczki, ale jakoś słabo pachną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Yankee Candle jak dla mnie jest bezkonkurencyjne i niezastąpione :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.