Dzień Mamy z chocolissmo // Pomysły na pyszne prezenty!

Dzień Matki będzie już niebawem, bo 26 maja. Z tej okazji przygotowałam dla was posta we współpracy z Chocolissmo.pl (KLIK) w którym pokażę wam super pomysł na czekoladowy prezent!



Razem z moją mamą miałyśmy przyjemność przetestować prześliczne i oczywiście bardzo smaczne słodycze od chocolissmo. W paczce był: słodki telegram, bombonierka (?) z okienkami do otwierania, małe donuty oraz mini babeczki.

Zacznę od telegramu, bo jest wspaniałym pomysłem na prezent nie tylko z okazji dnia matki, ale i na każe inne święto ponieważ na stronie możecie wybrać dowolna konfigurację okienek i ułożyć swój napis!

Czekoladki zarówno w telegramie, jak i w bombonierce z okienkami były bardzo smaczne!





Donuty były bardzo dobre, słodkie i wyglądają prześlicznie! Szkoda było nam ich jeść.



Mini babeczki niestety nie były w naszym guście. Naszym zdaniem nie dorównały smakiem czekoladkom.
Do środka bombonierki dołączona była również słodka mini kartka z cytatem.



Ogółem czekoladki były smaczne, jak najbardziej polecamy! Niestety nie zrobię posta z inspiracjami prezentowymi, jak i nie pokażę tego, co ja przygotowałam dla swojej mamy bo czyta mojego bloga, ale mam nadzieję, że ten post was zainspiruje i nie zapomnicie o złożeniu mamom życzeń!
Jeśli macie już swój pomysł na upominki dla waszych rodzicielek, podzielcie się w komentarzu!


Przepraszam za jakość zdjęć, która nie powala. Sprzęt zaczął mi szwankować.

2 komentarze:

  1. A ja co roku zastanawiam się co kupić :D Dziękuję za podpowiedź. Chciałam w tym roku postawić na coś oryginalnego bo stale kupuję ten sam zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowny i przepyszny pomysł!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.