You'll find us chasing the sun // Stylization & photos

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla was stylizację, oraz kilka zdjęć z ostatniej "sesji". Mam nadzieję, że wszystko wam się spodoba! Myslałam, że będę wstawiać więcej postów na wakacjach, ale dopadło mnie lenistwo. Postaram się nadrobić zaległości! U mnie wszystko dobrze, nic szczególnego się nie działo. Pogoda nie dopisuje, jest zimno i pochmurno. Liczę, że niedługo się rozpogodzi.

Przy okazji chciałam was zaprosić na mojego instagrama @juliskaa77 KLIK

Dajcie znać co sądzicie! Jak wam mijają wakacje?

STYLIZATION









BODY- ADIDAS

SZORTY- SECOND HAND

KOSZULA- PRIMARK


PHOTOS

Me: 




Photos by me: 

Instagram Natalki @angzayxx










27 komentarzy:

  1. Za ile te body z addidasa?
    Chyba znaczne chodzić do SH bo takie perełki masz na sobie!
    Obserwuje- blog bardzo mi się podoba!
    https://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Body mój Tato kupił w second handzie kilka lat temu mamie jako "strój do ćwiczeń". Z tego co pamiętam nie kosztowały więcej niż 15 zł (były nowe, z metką). A co do second handów to na prawdę polecam, bo faktycznie można znaleźć perełki. :)

      Usuń
  2. Świetne szorty!
    Wakacje? Praca, odpoczynek i podróże :)
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, szczególnie te pierwsze!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spodenki z wysokim stanem! Swietnie Ci wyszły zdjecia z tęczą w tle, szczególnie przykuły moją uwagę. :) W obydwu stylizacjach przezentujesz sie ślicznie. *_*
    🌙 http://queen-of-moon.blogspot.com/ 🌙

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja bardziej mi przypadła do gustu. Body na tobie świetnie leży, a w połączeniu z krótkimi spodenkami i koszulą wygląda idealnie. :)
    Czekam na więcej podobnych stylizacji!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mega wyszły ci te zdjęcia. Spodenki tego typu należą do moich ulubionych ;)co do wakacji u mnie. Hm. Rozkręcanie bloga, dużo nauki rozszerzonej biologii, niedługo jeszcze hiszpańskiego. I trochę szaleństwa ze znajomymi ;) pozdrawiam! http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piekne, naprawde:) jakim aparatem robisz zdjecia? pozdrawiam

    mett-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat to jakiś stary sony, który ma prawie tyle samo mpx. ile jest w moim telefonie, ale poświęcam sporą uwagę obróbce zdjęć :)

      Usuń
  8. U mnie również nieciekawa pogoda, ale myślę, że już niedługo się rozpogodzi. :) Świetna stylizacja i zdjęcia równie świetne! :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Ta koszula świetnie współgra ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale perełka! Szkoda, że na żadnym zdjęciu nie widzę Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakość zdjęć po prostu powala, są cudowne! :) Świetna stylizacja, masz piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie tylko praca i praca. Zamiast wolnego dostaję kolejne godziny robocze. Nie przyjemne to jest, bo muszę odwoływać dużo spotkań ;(
    A ta koszula jest absolutnie genialna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia przebiły wszystko. Są świetne. Stylizacja jak najbardziej na plusik!

    Blog lifestyle, moda, zdrowie, trening, seks i związki

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się body :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    <a href="http://dreamsstation.blogspot.com/>KLIK</a>

    OdpowiedzUsuń
  15. prze piękne zdjęcia, shorty czarne z pierwszych zdjęć są świetne serio i szukam bardzo podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia, bardzo podobają mi się te wielkie kredki. Nadają zdjęciom wspaniały klimat :)

    yulstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy post i świetne zdjęcia, blog godny polecenia.
    Zapraszam tez do mnie https://friendsofchoice216.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy blog ! zapraszam stripesveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. O jacie świetne zdjęcia ! :) Ten płot w kolorowe kredki nas uwiódł :D Super, super i jeszcze raz super ^^ Urocza fryzurka ^^ Od niedawna bardzo podobają nam się ogrodniczki :)) Twoje są Rewelacyjne. GENIALNY wpis :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki :* Mamy do ciebie prośbę... Mianowicie ostatnio założyłyśmy snapa na którym będziemy odpowiadać na pytania, pokazywać paczki i wgl, ale na razie jest mała oglądalność, więc jakbyś mógł to dodaj nas i bądź na bieżąco my na pewno zrobimy to samo ^^ Nazwa to po prostu : agssymi

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne stylizacje. Nie wiem, czy teraz bym nosiła body, ale w podstawówce śmigałam.
    I tak mnie naszła refleksja, że jestem stara. A tu młodość, młodość piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No widać, że adidas rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszule w kratę są moją małą namiętnością, więc od razu w oczy rzuciła mi się Twoja. Ogrodniczki też wyglądają świetnie. I tło z kredkami - super miejsce na zdjęcia.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, masz swój własny styl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz piękny styl ! Super się ogląda takie ładne zdjęcia :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.