Jak ubierać się latem? Trzy stylizacje! // Banggod Wishlist

Lato zaczęło się już pełną parą, a momentami termometry wskazują nawet 30 stopni! Dzisiaj pokażę wam trzy zestawy, które będą doskonałe na upalne dni. Wybrałam rzeczy ze strony banggod, które najbardziej przykuły moją uwagę. Jak możecie zauważyć na zdjęciach, niektóre rzeczy się powtarzają ale moim zdaniem wspaniale wyglądają w kilku propozycjach.

PS. BĘDĘ BARDZO WDZIĘCZNA ZA POKLIKANIE W LINKI



1. Narzutka- Moim zdaniem jest bardzo oryginalna i na pewno zwróci uwagę przechodniów na ulicy! 

2. Crop top- Co tu o nim więcej mówić. Pasuje praktycznie do wszystkiego i będzie dobry jako baza do wielu stylizacji

3. Tennis Skirt- Tą spódniczkę na pewno każdy już zna. W poprzednim sezonie była bardzo popularna ale mnie podoba się do dzisiaj. 



1. Narzutka- Piękna zwiewna narzutka, która będzie idealna na lato. Dobrze będzie wyglądać również z festiwalowymi stylizacjami a kwiatki dodają jej uroku.

2.Wiązany top- Wiązanie na brzuchu szczególnie przykuło moją uwagę i będzie się świetnie prezentować nawet do zwykłych shortów.

3.Tennis skirt  

1. Spódnica - Bardzo mi się podoba. Pasuje do wielu rzeczy i nadaje stylizacji charakter.

2. Crop top

3. "Kocie" okulary- Mogliście zobaczyć je w mojej poprzedniej wishliście. Kształt bardzo mi się podoba.

Koniecznie dajcie znać na dole która stylizacje jest waszym ulubieńcem! Nie zapomnijcie o poklikaniu w linki!

6 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje sa absolutnie super i przyznam, ze unieram sie dość podobnie. W kazdym razie kocham to różowe kimono.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/06/sephora-perfect-match-for-your-oily-skin.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawy.
    Najbardziej podoba mi się w stylu boho różowa narzutka.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nawet napisała, że termometry wskazują nieraz p0nad 40 stopni! :D
    Ostatnia stylizacja jest bardzo ładna :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej spodobała sie mi 3 propozycja. Poklikane xx

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. POKLIKANE! WYBRAŁAŚ ŚWIETNE RZECZY :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.