Titanium // Promees

Hejka! Dzisiaj mam dla was mini recenzję ramiączek firmy promees (klik).
Chciałam powiedzieć, że najzwyczajniej w świecie mi głupio. Post powinien pojawić się bardzo dawno temu, ale trochę nawaliłam. 

Na początku nie mogłam się przekonać do tych ramiączek. Próbowałam zakładać je kilka razy, ciągle coś drapało, odstawało, uwierało, nie umiałam ich dobrze założyć. Po setnym razie kiedy w końcu się udało zaczęły mi się bardzo podobać. Nic nie gniecie, nie przeszkadza, nie odstaje oraz dobrze się je nosi. Uważam, że świetnie będą wyglądać nawet do najzwyczajniejszej, czarnej bokserki. Są bardzo dobrze wykonane i estetycznie zapakowane. Jest mnóstwo modeli do wyboru, więc na pewno każda kobieta znajdzie tam coś dla siebie. W sklepie dostaniecie również zawieszki, które ślicznie będą wyglądać jako dodatek.
Nie ma się co rozpisywać, zobaczcie sami! 
U mnie na zdjęciach jest akurat model "zoey". 

Dajcie znać co sądzicie, podobają wam się?











Daszek- Second Hand
Bluzka- Second Hand
Spodenki- Second Hand
Kurtka- Vintage
Ramiączka- Promees





8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestawik.

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda ta ozdoba, ja mam bardzo podobną :)


    Udanych wakacji!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny outfit! Sama zastanawiam się nad kupnem tych ramiączek, jednak nie jestem jeszcze w 100% przekonana :)
    Obserwuję ;*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie ozdobne ramiączka ! Są po prostu cudne i swietnie pasują do wielu stylizacji :D
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się one od dłuższego czasu i mam nadzieję, że niedługo uda mi się je zamówić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oł jea, bardzo mi się podobają! <3
    Będzie więcej stylizacji z tymi ramiączkami??

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.