We don’t care what them people say. / Christmas Giveaway

15:50

Z okazji świąt mam dla was konkurs! 
Do wygrania jest książka "abc mojego stylu" oraz kartka świąteczna.
Co musisz zrobić, żeby wygrać?

Wystarczy że: 
1. Jesteś publicznym obserwatorem bloga
2. W komentarzu wraz z emailem i nazwą instagrama napiszesz odpowiedź na pytanie "Jakie jest twoje postanowienie noworoczne?".

Wygrywa najlepsza odpowiedź! Ogłoszenie wyników na moim snapchacie (jejwysokoscblog)
oraz na blogu 27 grudnia!

UWAGA!
Konkurs trwa tylko do 26 grudnia do godziny 24.00

Zachęcam do brania udziału!
ps. Jeśli ktoś nie spełni wszystkich warunków zgłoszenie nie będzie brane pod uwagę.
Podanie instagrama jest nie obowiązkowe.





14 komentarzy:

  1. malablog@wp.pl
    Jedno z moich postanowień to oszczędzanie pieniędzy na remont mojego pokoju oszczędzać będę wraz z rodzicami i rodzeństwem :)
    Jest we mnie maly promyk szansy na wygraną ha ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ja mogę mieć postanowienie noworoczne ? Hmm.. Wreszcie postaram się zdecydować na kim bardziej mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. malablog@wp.pl
    Moje postanowieni na nowy rok to oszczędzać na remont w moim pokoju zbierać będę z moimi rodzicami i rodzeństwem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ja mogę mieć postanowienie noworoczne ? Hmm... Wreszcie zdecyduje się na kim najbardziej mi zależy :)
    a mój e-mail to: julia.mobilka@wp.pl
    instagram: milutka4

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie napisane. . :) wszystko moze sie zdarzyc gdy kochasz siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. zapiecek.ar13@o2.pl
    Moim postanowieniem noworocznym jako młodej mamy jest zakładanie przynajmniej raz w miesiącu moich ulubionych czerwonych szpilek, picie nadal ciepłej porannej kawy (chociaż z tym może być różnie) i noszenie mojej ulubionej małej torebki do której zmieści się najwyżej jedna pielucha. Chce być idealną matką, ale pragnę zostać też kobietą.
    Instagramu nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym aby 2016 był inny niż poprzednie lata. Na pewno będę pracować nad sobą. Bardzo pragnełabym, żeby każdy dzień przeżywać na nowo, pełnią siebie. Razem z przyjaciółmi mieć świetne wspomnienia! Więc ogólnie rzecz biorąc moim celem będzie uczynienie tego roku najlepszym jaki miałam! :)
    mail ola.molek@op.pl
    insta avc_qv

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Martyna Cysewska
    Ig: martyna_cysewska
    E-mail: martysiuuu@gmail.com

    Moim postanowieniem na Nowy Rok 2016, jest po prostu być lepszą wersją sama siebie. Nie jest to jakieś mega postanowienie, ale warto postanowić pokazać jeszcze lepszą siebie, zarazić świat optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. e-mail: weronika.trojanowska07@gmail.com
    instagram: polishnewyorker
    Moim noworocznym postanowieniem jest główna wygrana w Lotto :) A także napisanie dobrej pracy licencjackiej i jeszcze lepsza obrona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia życzę reszcie :) Świetne nagrody ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna ta ksiazka
    osobie wygranej sie przyda
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podobają pierwsze cztery sukienki, szczególnie fioletowa z koronki :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.