Sukienki na sylwestra/choinkę do 100zł + wyniki konkursu.

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do was z postem o sukienkach, które moim zdaniem nadają się
zarówno na sylwestra, choinkę jak i na inne okazje.
Przeszukałam strony kilku polskich sieciówek, i przygotowałam dla was 6 propozycji, które spodobały mi się najbardziej.


1.Cekinowy zestaw > Bardzo podoba mi się kolor oraz to, że jest dwu częściowy.
Gdyby połączyć to w sukienkę nie wyglądało by to tak bajecznie, jak teraz.

2. Koronkowa sukienka > Podoba mi się, od kiedy w wakacje zobaczyłam ją na snapie Angeliki Muchy.  Wiem, że znajdziecie podobne na wielu stronkach typu Choies czy Shein.



 3.Koronkowa sukienka > Myślę, że jest ładna ale jeszcze lepiej wyglądać będzie ze złotymi lub srebrnymi dodatkami.

4.Mała czarna > Sukienka bardzo prosta, klasyczna ale koronkowa wstawka dodaje jej uroku. 


5. Czarna, rozkloszowana> Sukienka troszkę nie w moim stylu, ale wizualnie bardzo mi się podoba i ma w sobie "to coś".

6. Srebrna > Sukienka trochę w sportowym fasonie, ale srebrny kolor dodaje jej szyku.



WYNIKI!!!

Dziękuję za wszystkie zgłoszenia! Konkurs wygrywa pani Aleksandra Molek.
Serdecznie gratuluję, i zapraszam do próbowania swoich sił w następnych konkursach.

ps. Dajcie znać, czy sukienki wam się podobają. 


13 komentarzy:

  1. Ja ostatnio odważyłam się zamówić sukienki w sklepie internetowym. Mam dwie i leżą jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się opcja nr 4, bo jest najbardziej uniwersalna i odpowiednimi dodatkami możesz stworzyć mnóstwo bardzo różnorodnych stylizacji, mając jako bazę tę właśnie sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najlepsza nr 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najlepsza nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta zielona z h&m jest cudowna!
    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra post! Jednak tutaj najlepiej prezentuje się ta czarna sukienka z Sinsey'a. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 mi sie bardzo podoba!! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są piekne :)
    Ale najbardziej ;podoba mi sie nr 4 :)
    Masz bardzo dobry gust ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://deviare-e.blogspot.com
    Dopiero zaczynam :)
    Chętnie zamienię się obserwacjami ;)
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe sukienki!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze dwie podobają mi się najbardziej, ale pozosotałe też są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie najładniejsze czarne, trochę klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tą pierwszą czarną z Sinsaya miałam w zeszłym roku. W tym postawiłam na coś zupełnie innego i na sylwestra wybieram się w tej sukience https://www.hypnotizebutik.pl/product-pol-3544-SUKIENKA-MIDI-PLISOWANA-AMBER-KARMELOWA.html mam nadzieję, że karmelowy zrobi wrażenie na znajomych ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.