I wanna take my heart to the end of the world, and fly away tonight / slimin.pl

Dzisiaj przychodzę do was z postem akurat na zimowe wieczory!
Miałam dzisiaj okazję przetestować herbatkę od Slimin.pl.
Paczuszka przyszła do mnie wczoraj, i muszę przyznać że długo jej wyczekiwałam.
Jak przeczytałam skład, to przeczuwałam, że będzie dobra i nie pomyliłam się!

Jest przepyszna, świetnie pachnie i najlepsze jest to, że jest wykonana własnoręcznie!
Czysty hand made :). 

Ogromny plus również za opakowanie, ponieważ torebka prezentuje się o wiele lepiej
niż kartoniki, które znajdziemy w marketach.


Kocham wieczorem pić herbatkę, czytając książkę lub przeglądając "We heart it".
(Jest to strona/aplikacja na której można znaleźć bardzo dużo inspiracji i ciekawych obrazków.)
Ostatnio zaczęłam czytać więcej książek, ponieważ zauważyłam że coraz częściej mam problem
z wysławianiem się. Mam nadzieję, że kiedyś i moje bazgroły pojawią się na sklepowych półkach.


Jeśli macie do mnie jakieś pytania to zapraszam na mojego Aska (klik) oraz snapchata: @jejwysokoscblog


Zachęcam do komentowania i do zobaczenia!

LINK DO HERBATKI ---> Weight Loss (klik)





14 komentarzy:

  1. Uwielbiam herbaty prawie tak samo jak kawę ♥ Wpadnę na stronkę i zobaczę co mają ciekawego :)

    http://larossee.blogspot.com/2015/12/gifts-for-christmas.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne to opakowanie! Powodzenia w czytaniu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. herbata? idealna !
    czytaj, czytaj kochana .
    uwielbiam twoj blog ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam herbatę, nie próbowałam jednak z tej firmy. Wydaję się być ciekawa :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam pić herbatkę :)
    Też zaczęłam więcej czytać.
    Obserwuje i zapraszam:
    Take-chill.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dziwnego że odchudza. Tzn. odwadnia. Teina/kofeina działają moczopędnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra herbata na zimowe wieczory to jest to ;) Generalnie herbatę mogę pić litrami. Wszystkie oprócz zielonej ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.szerokadroga.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Herbatka idealna na zimowe wieczory i jeszcze do tego pijąc ją można stracic na wadze super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja przez dłuższy czas nie piłam herbaty w ogóle, ale ta pora roku szczególnie nastraja do jej degustacji, jednakże takich w stylu fit/slim jeszcze nie próbowałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam firmy. Fajnie, że wykonują ją własnoręcznie. :) Na pewno jakościowo lepsze niż te robione hurtowo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham herbatę, a szczególnie na te zimowe lub jesienne wieczory :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie piłam herbaty z imbirem czy cynamonem... Za to taką kawę uwielbiam! To może i na herbatę się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hand made, ciekawa herbatka.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.