10 pomysłów na prezenty dla dziewczyny (do max 40 zł).

18:58
Dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem.
Trochę czasu mnie tu nie było, więc postanowiłam zrobić listę (moim zdaniem) fajnych prezentów dla dziewczyny na święta.
Więc jeśli szukasz pomysłu na prezent dla swojej dziewczyny/ koleżanki/ przyjaciółki, ten post jest dla ciebie!



1. Książka 

Książka jest jednym z najlepszych i najbardziej uniwersalnych pomysłów. Możesz wybrać zarówno romantyczną lekturę na długie, zimowe wieczory, jak i poradnik makijażowy. Wszystko zależy od gustu.

2.Bransoletka 

Chyba większość kobiet przepada za biżuterią. Dobrym pomysłem będzie np. bransoletka z grawerem, lub ciekawą zawieszką.

3.Kapcie zwierzaki

Są przeurocze, cieplutkie i wygodne. Jak tu ich nie lubić?

4.Czekolada

Nie masz pojęcia na co się zdecydować? Może osoba której chcesz sprawić niespodziankę nie ucieszy się z żądnej, wyżej wymienionej rzeczy? Najprostszym prezentem będą czekolada i inne słodycze. Pod warunkiem że nie jest na diecie :).

5.Perfumy

Słodkie, kwiatowe, mocne, orzeźwiające... Zapachów do wyboru mamy mnóstwo. Możemy się zdecydować na coś droższego (np. So elixir purple, lub calvin klein), lub coś nieco tańszego (wody perfumowane playboy, adidas).



6. Lakier do paznokci.

Jeśli dalej nie znaleźliście ciekawej propozycji na mojej liście, równie dobrym pomysłem będzie lakier do paznokci. W sklepach kupimy pojedyncze sztuki, jak i całe zestawy.

7. Pomadka/szminka.

Tu również mamy wielkie pole do popisu i możemy zaszaleć. 

8.Wosk do kominka Yankee Candle

Pięknie pachnie, i prześlicznie wygląda w kominku.

9.Kominek.

Skoro był wosk, to musi być i kominek! Bardzo ładnie wygląda w pokoju i w dodatku zapalone w nim zapachowe świeczki pięknie pachnął. 


10.Naszyjnik

Jest równie dobrym pomysłem jak bransoletka. Fajnym pomysłem będzie naszyjnik z grawerem! Możecie umieścić tam np. wasze inicjały.


Mam nadzieję, że moje pomysły wam się spodobały. Jeśli wam się podobało to zachęcam do komentowania i podrzucajcie swoje propozycje!



22 komentarze:

  1. Ciekawy post. :) rzeczywiście, z większości tych prezentów byłabym zadowolona. :)
    Zapraszam do mnie. ;)

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że się dobrze znasz na dawaniu ludziom prezentów :D
    Ja osobiście najbardziej chciałabym dostać tę książkę :)
    http://paczajom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. moim marzeniem jest książka RLM :) sądzę, że to idealny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydadzą się takie rady przed klasowymi mikołajkami :)) super pomysły

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku. Nie spodziewałam się nawet takich pomysłów :p Świetny pomysł z ta książką RLM i z tymi kapciuszkami <3 Są fajowe :D Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej <3 Świetne propozycje <3
    nataliagieron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a dla mezczyzn kiedy cos bedzie? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam, kocham wręcz dostawać książki! Ale żeby nie dostać takiej samej od dwóch osób albo takiej co już czytałam, to robię sobie specjalną listę książek, które chcę dostać i każdemu mówię inny tytuł. I tak biblioteczka się powiększa! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja biblioteczka jest jeszcze skromna Ale powoli się powiększa. Wolę czytać książki na wattpadzie:). Tam mam chyba z 300 w swoim zbiorze.

      Usuń
  9. Kapcie zwierzaczki *u* i woski ! ♥
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. książka najlepsza polecam :)

    konkurs i recenzje--> http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne pomysły na prezent, bardzo często mam problem z wymyśleniem co komu kupić na prezent, twój post się przyda :)
    http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. książka Ewy jest na mojej liście mikołajkowej <3
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Co jak co, ale kapciom-misiakom chyba żadna z nas się nie oprze ;) Niezawodny prezent na każdą okazję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Poprzednie święta wspominam tragicznie. Boże… ile ja się nie namęczyłem z tym wszystkim. Z prezentami co roku mam koszmary. Nie da się ukryć, że detale wypadają najlepiej. Tak jest chyba zawsze. Takie drobne elementy jak biżuteria czy zegarek. Ludzie po prostu nabywają do nich niezbędnego sentymentu i to właśnie to jest kluczem. Wydaje mi się, że warto jest zainteresować się tym tematem. Mnie rok temu uratowała firma OtoZegarki, która miała dostępne wszystko to, co wpasowało się w mój klimat. Jestem naprawdę bardzo wdzięczny tej firmie za to, że udało mi się ogarnąć te wszystkie prezenty, w tym roku pewnie znów zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla dziewczyny ostatnio kupiłem jako prezent na urodziny zegarek, znudziło mi się już kupowanie biżuterii. Znalazłem więc zegarek sportowy. Co prawda kosztował więcej niż 40zł, ale dziewczyna była zachwycona zegarki casio g shock mają też kolekcje damską, która wygląda bardzo oryginalnie na kobiecym nadgarstku

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje mi się, że te kosmetyczne prezenty nie zawsze wywołują entuzjazm i podziw, ponieważ nie każdemu muszą się podobać. Warto rozejrzeć się czasem za czymś innym, bo może akurat być to pomysł na wymarzony prezent. Fajną stronę z pomysłami jest https://4gift.pl/prezenty/pozostale-prezenty/prezent-dla-podroznika/mapy-zdrapki Tam zawsze znajdzie się coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio prezent dla swojej dziewczyny kupiłem na tej stronie: zerknij. No i trafiłem! Dziewczyna jest z prezentu niezwykle zadowolona. Jak i też ze mnie dumna, bo nie spodziewała się po mnie tego, że tak dobrze poradzę sobie z zakupem prezentu dla niej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak coś niedrogiego, a praktycznego to ja bym sugerowała np. buty https://butymodne.pl/laura-mode-skora-ekologiczna-p296.f117.html . Sama czasami taki prezent dostaję czy to od chłopaka, czy sióstr i zawsze się cieszę i noszę te buty. Zatem praktyczna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli nie chcecie przepłacać na prezentach i szukacie czegoś w przystępnych cenach, to polecam wam również zajrzeć na stronę https://4gift.pl Ten sklep, to kopalnia prezentów. Znajdziecie tam upominki dosłownie na każdą okazję, dla każdej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja inspiracji na prezenty szukam przede wszystkim w internecie :). Jednym z miejsc do którego zaglądam jest ten sklep - https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-mamy. Z łatwością znaleźć można w nim wiele ciekawych pomysłów na prezenty dla naszych mam. Od siebie dodam, że każdy upominek powinien być wyjątkowy, niezależnie od okazji. Stąd zawsze warto poświęcić nieco więcej czasu na poszukiwania odpowiedniego prezentu.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.