Back to school: perełki z chińskich sklepów

20:04
Aliexpress oraz inne chińskie sklepy to skarbnica różnych, czasami nieco dziwnych produktów. Przeglądając ostatnio aplikację natknęłam się na kilka fajnych rzeczy, którymi chcę się z wami podzielić. Niektóre z nich już do mnie idą, więc nie mogę się doczekać!



 Aliexpress:
Holo piórnik - KLIK -- Piórnik Mleko - KLIK -- Worek plecak - KLIK -- Zeszyty 1 - KLIK -- Zeszyty 2 - KLIK

Inne sklepy:  (będę wdzięczna za kliki w linki)
szorty jeansowe - KLIK -- Dresy - KLIK --  Szorty z rózami - KLIK -- Czerwona bluza- KLIK -- Czarna bluza świecąca w ciemności - KLIK -- T-shirt - KLIK -- Girl gang top - KLIK





 A oto moje perełki, ze sklepów które często pokazuję wam na blogu. Wybrałam kilka ubrań i choć nie ze wszystkich jestem w 100% zadowolona, większość mi się podoba. Zobaczcie sami!

Od siebie jeszcze dodam, że rzęski które pokazałam w poprzednim poście totalnie mi się nie sprawdziły, ale na szczęście łatwo je "rozbroić" i dobrze sobie radzą jako kępki. :)


W bluzce urzekł mnie napis - tytuł jednej z moich ulubionych piosenek Shawna Mendesa.







A tutaj moja perełka, którą noszę praktycznie calutki czas. Jestem bardzo zadowolona. Malutka torebka, a jednak niezwykle pojemna, bo oprócz tego, że zmieszczą się do niej telefon, portfel i klucze uda się jeszcze wcisnąć mrożoną pizzę ;)



Tutaj również moje dwie perełki. Kiedy pierwszy raz ubrałam bluzę nawet nie zdawałam sobie sprawy, że świeci w ciemności. Myślałam, że to zwykły nadruk ale jakież było moje zdziwienie, kiedy moja Paolka idąc ze mną po klatce schodowej powiedziała mi, że świecę.



Dwa największe buble, które nadają się tylko do kosza na śmieci. Dresy, które miały wyglądać totalnie inaczej. Zamówiłam w rozmiarze L (noszę normalnie xs) są w sumie dobre w pasie, ale o wiele za krótkie dla mnie a nie jestem wybitnie wysoka (170 cm wzrostu). Oszczędzę wam widoku ich na mnie.



Spodenki, które chyba na każdym będą wyglądać tragicznie. Niby oversize, ale rozmiar jest po prostu dziwny. Baaardzo wąska talia i jakieś zbyt szerokie w biodrach. Wyglądam w nich komicznie. Zupełnie jakbym powiększyła biodra i tyłek jeszcze bardziej niż Kylie:).


Mojego back to school nie ma zbyt wiele. Będę wdzięczna za poklikanie w linki;).
Piszcie, co sądzicie o tym co wybrałam. Buziaki!


6 komentarzy:

  1. To prawda że na Ali Express Można znaleźć różne cuda! Super worki :3 Fajny post, taki nietypowy :3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Aliexpress za karteczki indeksujące i washi tape's. Mogłabym oglądać je godzinami! Ubrania super, bluzy na jesień idealne!
    Pozdrawiam serdecznie,
    http://paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, fajne te chińskie przybory. Zwłaszcza piórnik - mleko :) Podoba mi się ta torebka.
    http://karina.stankowicz.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy. Skąd jest torebka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe zdobycze, nie sądziłam że w chińskich sklepach mają takie fajne i nietuzinkowe rzeczy ;)
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.