NAJDZIWNIEJSZY TREND WŚRÓD MĘŻCZYZN!!!

Szok? Niedowierzanie? Zdziwienie? Zniesmaczona mina? Ostatnio przeglądając instagrama trafiłam na zdjęcia, właściwie to mnóstwo dziwnych zd...

Szok? Niedowierzanie? Zdziwienie? Zniesmaczona mina?
Ostatnio przeglądając instagrama trafiłam na zdjęcia, właściwie to mnóstwo dziwnych zdjęć, przedstawiających MĘŻCZYZN W CROP TOPACH!




Jak wiadomo, moda na crop topy panuje już od dłuższego czasu, lecz tym razem możemy zobaczyć skąpe bluzeczki także u facetów! Dziwactwo czy hit? Zapewne ten trend kojarzyć się może z homoseksualistami. Jak wiemy są przypadki, że ci panowie ubierają się dosyć odmiennie, kolorowo, czasami dziwnie. I tu was zaskoczę! To totalna bzdura. Ubranych w krótkie topy możemy zobaczyć wielu modeli oraz "normalnych", zwykłych ludzi.

Zdjęcia znalezione w internecie (niestety nie mam wpływu na jakość)







Nie mam pojęcia czy Zac założył tą bluzkę z własnej woli, ale wygląda jakby ukradł ubranie młodszej siostry! Fuj!

Szczerze? Jestem to ale totalnie zaskoczona, sama nie wiem dlaczego. Wszystko idzie do przodu a moda jest coraz dziwniejsza. Nie wiem, może nie byłam na to przygotowana.
Jestem przyzwyczajona do widywania dziewczyn w crop topach i niech tak zostanie. Moim zdaniem ten trend zdecydowanie powinien zostać przy płci pięknej, zupełnie nie pasuje mi do przeciwnej płci.

PANOM W KRÓTKICH BLUZKACH MÓWIĘ STANOWCZE NIE!

Dajcie znać co sądzicie w komentarzach!



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Czy to są w ogóle jeszcze faceci? czy wykreowani przez telewizję i modę jakieś sztuczne postaci, które są nierealne.. Nie wiem. Patrzę na to i załamuje mnie dzisiejszy świat

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbieram szczękę ze stołu i zaciskam zęby z obrzydzenia. Nie próbując nikogo urazić: dla mnie KIT, KICZ, OKROPIEŃSTWO!

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE PODOBA MI SIĘ! To wygląda strasznie, rozumiem już mężczyzn, którzy robią sobie make-up, ale bez przesady, za chwilę zaczną chodzić w spódniczkach i sukienkach.

    http://iloveunicorn.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej nie podoba sie krotka koszulka na facecie...
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy Zac Efron przypadkiem nie miał tej koszulki do jakiegoś filmu, ale tak czy siak zniesmaczenie pozostało...

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images