Wiosenne stylizacje // Haul zakupowy: Lumpeks, Zaful, Sammydress, Rosegal,

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji przygotowałam dla was dwie stylizacje, haul zakupowy i recenzję rzeczy, ze sklepów: Zaful, Rosegal i Sammydress. Zapraszam!


Będę wdzięczna za poklikanie w linki:)


Pierwszą rzeczą jaką wybrałam jest czarna bluzka z dekoltem w kształcie litery "V" oraz wszytym chokerem i szerokimi rękawami. Na stronie od razu przykuła moją uwagę. Jak przyszła do mnie byłam zawiedziona. Na wieszaku wyglądała jak jakaś sutanna, kompletnie nie byłam do niej przekonana. Jednak ubrana ze zwykłymi, czarnymi spodniami wygląda bardzo dobrze. 
Materiał jest przyzwoity, szybko się gniecie ale to normalne w tego typu bluzkach. Nie mam się do czego przyczepić. 




Kurtkę udało mi się dorwać w lumpeksie na dziale męskim za 2 złote! Jest zapinana na zamek, luźna, dobrze się prezentuje do zwykłych basicowych rzeczy i dodaje im nieco charakteru. Minus jest tylko taki, że nie posiada kieszeni.




bluzka- zaful
spodnie- no name
kurtka- second hand


Następna rzecz którą wybrałam to kostium kąpielowy z wysokim stanem. Zakochałam się w nim od razu, jednak rozmiarówka jest bardzo dziwna. Dół jest na mnie za mały (wybrałam rozmiar s, a nie jestem wcale szeroka w pupie) a góra za duża (mam mały biust). Jestem mimo wszystko zawiedziona, że nie leży na mnie dobrze bo jest na prawdę dobrze wykonany i ładnie się prezentuje. 
Kolejny minus- na zdjęciach sklepu napis był pokazany zupełnie inną czcionką. 



Następnie zamówiłam luźną sukienkę z wiązaniem przy dekolcie i szerokimi rękawami. Tradycyjnie- jak większość sukienek jest na mnie troszkę za krótka. Mimo wszystko prezentuje się pięknie, lecz dekolt mógłby być mniejszy (widać kawałek biustonosza). Materiał jest w porządku, jedynym mankamentem jest to, że sznurki się strasznie strzępią.







Torba- Sammydress
Płaszcz- Zaful
Sukienka- Rosegal

Dalej mam bluzkę z wycięciami na ramionach. Niestety przyszła za ciasna, krótsza niż bym się spodziwała i dosyć dziwnie uszyta. Nawet nie potrafię określić co, ale coś mi w niej nie pasuje, dlatego ni pokażę jej na sobie. Mimo wszystko materiał jest dobry, ale nie zamówiłabym jej ponownie.  Była dostępna również w białej wersji kolorystycznej.



Następnie mam sportowy biustonosz i legginsy. Nie spodziewałam się tak świetnej jakości i tego jak będą wygodne. Na pewno gdy będę miała okazję ponownej współpracy będę celować w sportowe ubrania. Spodnie świetnie leżą, podkreślają figurę i są niebiańsko wygodne. Top również jest bardzo fajny i świetnie wykonany. 



Jako, że brakowało u mnie w szafie dużej, czarnej, basicowej torby musiałam się na nią skusić. Jest pojemna,  ma zapinane na zamek kieszenie po obu stronach, oraz kilka przegródek w środku. Idealna na codzienne wyjścia. Minus? Długi pasek dołączony do torebki pokruszył się po pierwszym wyjściu. Nie mam pojęcia o co chodziło. 





Kolejną torebkę wybrała moja mama. Mnie osobiście się ona nie podoba. Nie widzę niej nic szczególnego. Wykonanie jest całkiem w porządku, nie mogę się do niczego przyczepić. 




Następnie mam jeszcze dwa akcesoria, bo chyba tak to mogę nazwać. Wybrałam przeuroczy, różowy choker z pomponem oraz gumowe serduszka do mycia pędzli. Są niezastąpione, świetnie sobie radzą, nie śmierdzą. Ogółem mówiąc, po prostu cudo. 


------

Dajcie znać co podoba wam się najbardziej! Lubicie posty tego typu?

6 komentarzy:

  1. WOW! Każda z rzeczy nam się bardzo, ale to bardzo podoba! <3 Ten choker przeuroczy! ^^ A bluzka ,,V,, w naszym guście ;) Poklikane :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Każda z rzeczy nam się bardzo, ale to bardzo podoba! <3 Ten choker przeuroczy! ^^ A bluzka ,,V,, w naszym guście ;) Poklikane :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz prześliczny <3 Świetny kolor, zauroczył mnie totalnie :)
    Pozdrawiam! :*

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i efektowne stylizacje, obydwie mają coś w sobie. Pierwsza skradła moje serduszko tą bluzką, natomiast druga, tym długim płaszczykiem, który dominuje w całym outficie. Poklikane!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja bomba :) Blog świetny :)


    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.