Sylwestrowe stylizacje do 100 zł (Zara, H&M) // Recenzja Zaful i Sammydress

Hejka! Dzisiaj mam dla was post z kolejnymi zamówieniami, tym razem z Zaful i Sammydress. 
Niestety nie mogłam pokazać wam wszystkich rzeczy jakie zamówiłam, ponieważ dalej oczekuję kilku paczek ale wkrótce pozostałe rzeczy pojawią się na blogu.



Będę wdzięczna, za poklikanie w linki! 



ZAFUL



Zacznę od Velvet Dress, która od razu przykuła moje oko kiedy przeglądałam stronę. Jest dobrze wykonana, co do tego nie mam zastrzeżeń. Niestety rozmiar jest o wiele zawyżony i bardzo źle na mnie leży. Ten model jest zdecydowanie dla osób o większych kształtach. 


Jeśli śledzicie mnie od jakiegoś czasu wiecie, że to już drugi koronkowy biustonosz który zamówiłam z zaful. Bardzo lubię takie staniki, ponieważ są bardzo wygodne do noszenia pod luźniejsze kszulki czy bluzy. Akurat ten model jest biały, z ramiączkami które krzyżują się na plecach.


Materiał jest prześwitujący, co może być jednocześnie wadą i zaletą.



Całość jest wykończona ładnymi, półokrągłymi wzorkami.


Kolejnym biustonoszem, a za razem najwygodniejszym jaki miałam okazję w życiu nosić jest szary sportowy top z miseczkami w środku. Jest na prawdę super wygodny i nie ma żadnych rzeczy, do których mogłabym się przyczepić. 

SAMMYDRESS


Z następnej strony zamówiłam pędzle, identyczne jak w poprzednim poście. Ich recenzję możecie zobaczyć tutaj: KLIK. Jestem z nich bardzo zadowolona. Będziecie mieli okazję wygrać je w rozdaniu, które planuje wiec śledźcie mojego instargama KLIK.


Następnie mam zwykły, czarny, bardzo gruby choker. Jeśli mam być szczera, myślałam że będzie o wiele cieńszy, jednak mimo wszystko podoba mi się. 



Torebkę zamówiła moja mama i obie bałyśmy się, że przyjdzie słabo wykonana, torba z typowej "ceraty". Jesteśmy jednak miło zaskoczone, bo torba jest ładna, wykonana bardzo dobrze, nie śmierdzi "chińczykiem" oraz można do niej dużo zmieścić. 


Ostatnią rzeczą i moją perełką jest futrzana torebka. Jest wielkości zeszytu A5, malutka ale moim zdaniem idealna na zimę, oraz nieźle wykonana. Breloczek mi się nie podobał, ale później bez problemowo go odczepiłam.


STYLIZACJE SYLWESTROWE


KLIK --- KLIK --- KLIK





KLIK --- KLIK --- KLIK 









6 komentarzy:

  1. Również współpracuję z Zaful i zamówiłam u nich pędzle, które też są do wygrania u mnie w konkursie. Co za zbieg okoliczności, tylko ty je zamówiłaś na Sammydress ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją uwagę, oczywiście, przykuły pędzle :D Ich nigdy za wiele ;) Do mnie idzie nowy zestaw z Aliexpress ;) Uwielbiam chińskie puchacze ;) Biustonosz koronkowy śliczny ;) Chętnie bym sobie taki sprawiła, ale nie jestem na tyle odważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy! Bardzo podobają mi się pędzelki! Czekam na relację z reszty paczek :) Poklikałam w linki ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta fioletowa sukienka, jest świetna.
    Udanego Sylwestra życzę :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rzeczy zamówiłaś! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I tried this dress on in store some time last month, and for some reason I left without it.And I decided that even though I didn’t technically need a http://www.rosegal.com/sheer-bodycon-dress/shop/ , I had to have it.Because I loved it.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.