Pomysły na prezenty Last Minute! / Dresslily haul i recenzja

Hejka! Dzisiaj mam dla was kolejny post, który powstał we współpracy z firmą Dresslily. Bardzo mi miło testować nowe produkty i cieszę się, że mogę wyrazić szczerą opinię "chińskich" stronkach. Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię posty tego typu! Dodatkowo postanowiłam połączyć ten post z pomysłami na świąteczne prezenty last minute! 
Zacznijmy jednak od recenzji. Swoją drogą te rzeczy również będą świetnymi prezentami. 



Będę wdzięczna za kliki w linki, jeśli chcecie więcej postów tego typu!




Pierwszą, rzeczą i jedną z moich ulubionych jest zegarek. Jak widać nie posiada on cyfr a na tarczy jest mapa świata. Strasznie mi się spodobał i będzie idealnym dopełnieniem do zwyczajnych stylizacji. Noszę go bardzo często i na prawdę jest świetny!

P.S Zegarek jest zawsze świetnym pomysłem na prezent.! 

Minusy: minimalnie sztywny pasek; z dwóch szlufek na pasek pierwsza jest za ciasna i nie da się go przez nią przeciągnąć, lecz to nie przeszkadza absolutnie w noszeniu bo druga jest okej. 


Zaparzacz - KLIK

Kolejną rzeczą jest przesłodki zaparzacz do herbaty. Nie mogę się za bardzo wypowiedzieć na jego temat, ponieważ nie był testowany, ale na pewno nie śmierdzi po chamsku plastikiem.  Jak dla mnie super. 

Będzie świetnym pomysłem na prezent w parze z jakimś ładnym, świątecznym (lub niekoniecznie) kubkiem i pyszną herbatką. 


Naklejki Tablicowe - KLIK

Następnie mam tutaj kultowe, tablicowe naklejki. Świetne do DIY lub dekorowania przetworów. Na pewno je znacie, jeśli oglądacie amerykańskiego youtube. Przydadzą się mojej mamie. 



Rzeczą, z której jestem MEGA zadowolona, są naklejki na ścianę. Nie wiem co napisać..po prostu są piękne. Jedynym minusem jest to, że trzeba poświęcić chwilkę czasu aby je równo przykleić. Spokojnie można je odklejać i poprawiać. Nie miałam z tym problemu. 





Jak widać, kolejna rzecz jest magiczna! Jest to lampka, wyświetlająca na suficie lub na ścianach gwiazdy oraz księżyc. Posiada ona dwa tryby: pierwszy nieruchomy z gwiazdami, które stoją w miejscu oraz kolorowy, ruszający się/migający tryb. Jest bardzo prosta w obsłudze i po prostu cudowna! 

Nawiasem mówiąc zamówiłam kilka sztuk. Będą doskonałe jako dodatek do świątecznego prezentu i na pewno to świetna rzecz dla dziecka. 

Największym i chyba jedynym minusem jest to, że w najpiękniejszym trybie gra muzyczka, która jest irytująca. Poza tym, nie mam zastrzeżeń. 




Jeśli znacie gust ubraniowy osoby, którą chcecie obdarować dobrym pomysłem będą ubrania, torebki, dodatki. Akurat tutaj mam sukienkę, która jest prezentem dla mojej mamy. Bardzo jej się spodobała. Jest zwykła, basicowa, szara z przecieranego materiału. Moim zdaniem nie na każdym typie figury będzie wyglądał dobrze.

Tego typu t-shirtowe, długie sukienki do kolan najlepiej prezentują się na osobach raczej wysokiego wzrostu. Dobrze wyglądają zarówno ze szpilkami, jak i z trampkami.



Kolejnym pomysłem na prezent jest biżuteria. Możecie postawić na zwykłe bransoletki lub naszyjniki z grawerem. Fajnym pomysłem jest ważna data lub słowo w innym języku. Możecie również postawić na tańszą opcję. Ładny zestaw bizuterii z sieciówki będzie w porządku. 

J


eśli wiecie, że osoba którą chcecie obdarować lubi książki i znacie mniej więcej jej ulubiony gatunki możecie sprawić jej taki prezent. Jeśli macie większy budżet, najlepszą opcją są całe serie książek (przykładowo Harry Potter). Pojedyncze książki też są super opcją. 
Ja polecam:
Fantasy/Dla nastolatków: "Zmierzch", Seria "Wybrani", seria "Upadli"
Romans/Dla nastolatków: "Idealna chemia", "Prawo przyciągania", "Żyj szybko, kochaj głęboko"
Książki dla dzieci/Młodzieży: "Dom tajemnic", "Kod Lyoko", "Sherloc, Lupin i Ja"

Oczywiście możecie postawić na książki popularnych pisarzy takich jak John Green, Collen Hoover czy Stephen King. W księgarniach znajdziecie dużo pozycji wartych uwagi. 

Perfumy to jedna z najbardziej popularnych opcji, jeśli chodzi o prezenty. Warto postawić na droższe, typu Calvin Klein, Chanel, Victoria's Secret. Te z niższej półki cenowej typu Adidas, Nike, Playboy, La Rive także będą dobre.

 Świetnym pomysłem są również...Piżama lub skarpetki! Krążą opinie, że skarpetki to najgorszy prezent na święta. Nie zgadzam się z tym zupełnie. Wiele osób kocha ciepłe, kolorowe skarpetki z fajnymi motywami. Równie dobrym wyborem jest piżama. 

Jeśli słabo kogoś znamy, lub nie wiemy co dana osoba lubi można postawić również na kartę podarunkową do ulubionego sklepu. Pamiętajcie jednak, że osoba może to odebrać dwojako. Z jednej strony karta to fajny uniwersalny prezent, jednak z drugiej po prostu pójście na łatwiznę. Karta lepiej wygląda jako bonus, czy dodatek do prezentu. 

Innymi pomysłami są np. zestawy prezentowe, paletki cieni, kosmetyki do pielęgnacji, droższe akcesoria do włosów (w tym prostownice, suszarki lokówki), płyty z muzyką ulubionych artystów czy ich biografie czy sprzęt elektroniczny.

Najbardziej jednak liczą się prezenty zrobione własnoręcznie, prosto z serca. :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zakupy.
    jednak moją uwagę przykuł zegarek. Ma bardzo fajną tarczę :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie tez zaparzacz jest słodziutki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły! Ja często stawiam na perfumy i prezenty personalizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się zegarek, taki wyjątkowy. Świetny post! Pozdrawiam Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysły na prezent! Uważam,że kupienie książki bądź bonu jest dobrym i bezpiecznym pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  6. My bardzo chciałybyśmy dostać piżamę na święta! :D Najlepiej takiego jednorożca piżamę ^^ Super wpis, mamy już wybrane prezenty na święta, ale innym na pewno się przyda! :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, porównując go z mikołajkowymi prezentami sprzed roku widać niesamowity progres, który osiągnęłaś przez ostatni rok! Korzystając z okazji chciałbym Ci życzyć dalszych sukcesów, wiem, że stać Cię na nie.

    Pomysły na prezent są super, a linki poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły, według mnie taka piżamka chociażby jest zawsze przydatnym pomysłem na prezent :) Właśnie szukam czegoś dla siostry, która niedawno ma urodziny i wpadła mi w oko fajna piżama z hurtownia Benter, myślę że się na nią zdecyduję i do tego dokupię jakąś książkę - ta o urodzie według koreanek wydaje się bardzo interesująca, na pewno przypadłaby mojej siostrze do gustu a jeszcze jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. Po nowym roku idealna pora na kupowanie prezentów :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.