Sammydress // Haul zakupowy // Recenzja sklepu

Hejka! Niedawno przyszła do mnie paczka ze sklepu sammydress, więc przygotowałam dla was mini haul zakupowy oraz recenzję. Zapraszam!
Mam nadzieję że rzeczy wam się spodobają.

Zacznę od tego, że paczka szła do mnie ok 3 tygodnie. Wszystko przyszło zapakowane w oddzielne woreczki, Nie było mowy, żeby coś uszkodziło się podczas transportu. Nie musiałam też płacić cła.

 LINKI:
Bordowa Bluza - KLIK -- Czarna bluza - KLIK -- Plecak - KLIK  --  Zestaw pędzli - KLIK --  Choker Trójkąt - KLIK -- Zalotka - KLIK



Pierwszą rzeczą jest bluza. Kiedy zobaczyłam ją na stronie od razu mi się spodobała. Jest zwykła, bordowa z czarnym sznureczkiem i byłaby idealna do zwykłych jeansów. Materiał jest na prawdę dobry. Niestety zamówiłam zły rozmiar i przyszła za krótka. Najprawdopodobniej komuś ją oddam.

Bordowa Bluza - KLIK




Następną rzeczą jest czarna bluza ze znaczkiem kosmity. Niestety, podobnie tak jak bordowa bluza jest za krótka. Matreriał jest dobry, nie mam więcej zastrzerzeń. 




Kolejną rzeczą jest plecak, który po prostu uwielbiam! To zdecydowanie moja ulubiona rzecz z zamówienia. Kiedy zobaczyłam atomówkę, od razu mnie urzekł i musiałam go zamówić. Jest mały i nie mieści formatu A4, ale będzie idealny na cieplejsze dni, żeby wrzucić tylko najpotrzebniejsze rzezcy. 

Ma dwie kieszenie: jedną dużą i drugą mniejszą oraz przegrodę na telefon w środku. Szelki są regulowane. Przy zamku jest coś w rodzaju breloczka z frędzelkami. 

Jestem w nim zakochana! Uwielbiam motywy bajkowe/kreskówkowe. 





Teraz pora na akcesoria. Zacznę od zalotki. Jest jak najbardziej w porządku. Brakuje mi jedynie wymmiennej gumki.

 Zalotka - KLIK


Rzeczą, w której również zakochałam się od pierwszego wejrzenia, są chokery. Motyw jest po prostu świetny! Jest to jeden z moich ulubionych, a w przyszłości planuję tatuaż związany z księżycem lub słońćem... a może i z tym i z tym?

Zestaw Chokerów - KLIK



Kolejny choker to mini trójkąt. Jest bardzo łądny i minimalistyczny. Będzie pasował do wszystkiego.

 Choker Trójkąt - KLIK  



Ostatnią już rzeczą jest zestaw pędzli. Są świetnej jakości, bardzo miękkie, nie wypadają włoski. Na prawdę fajnie wykonuje się nimi makijaż (po zrobieniu zdjęć od razu przetestowałam).

 Zestaw pędzli - KLIK



       Dajcie znać która rzecz najbardziej was urzekła! Podobają wam się zdjęcia? Chciałam podziękować Paolce, która udostępniła mi swoje mieszkanie na zrobienie zdjęć. Wbijajcie na jej instagrama (x_paolka).

Mój instagram- juliskaa77
snapchat- Juliskaaa //  snapchat gadany- Juliskaa77
youtube- juliskaaa

17 komentarzy:

  1. Sama nie wiem co mi się najbardziej podoba - ta śliczna bluza czy słodki plecak (w dzieciństwie miałam hopla na punkcie Atomówek). I pędzle - sama muszę się w nie zaopatrzyć, kiedy tylko nieco funduszy przybędzie :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/10/co-nowego-pazdziernik-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Tabela rozmiarów tych bluz jest zgodna,czyli twój błąd bo ja mam taką samą bluzę i jej recenzja jest tutaj >http://darriskablogerka.blogspot.com/2016/11/mozna-byc-tumblr-girl-z-sammydress.html?m=1
    A bluzy sa over size,nastepnym razem sie dokladnie zmierz :)
    Ps.ladny plecak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to mój błąd. Wymierzyłam wszystko, oprócz długości. Nie pasuje na mnie pewnie dla tego, że jestem wysoka.

      Usuń
  3. Fajne rzeczy, fajny post, masz dobry gust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam Ci w linki. Najbardziej mi się podoba plecak, chyba kupię taki siostrze, ona uwielbiała tę bajkę :D
    Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sklep jest mega super. Ja właśnie dziś złożyłam zamówienie w dresslily!:)
    http://werablogerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ! ale czaderski plecak !
    Ale chyba bordowa bluza najlepsza no i pędzle :) ( poklikane )
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałas świetne rzeczy :) szczególnie podoba mi się plecak ;) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Yankee Candle! A te bluzy są prześwietne, szkoda, że są dla Ciebie za małe, za to chockery <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzy już na zdjęciu widzę że mają dobry materiał, bardzo lubię tego typu bluzy, ale jak za krótkie to komuś sprawdź radość ;)
    Plecak świetny idealny dla mojej małej kuzynki.
    Świetne rzeczy i ceny przystępne.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. ten plecaczek z atomówek miazga! ;)
    pełno teraz tych "azjatyckich sklepów".. akurat na ten natknęłam się wczoraj i zastanawiałam się nad zamówieniem jakiś dodatków do mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie oglądałam Atomówek ale uwielbiam produkty z nimi ;) Jeśli jeszcze nie widziałaś - polecam przejrzeć ostatnią kolekcję Bizuu z Atomówkami ^^

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej spodobały mi się te urocze chokery :)
    Poklikałam! ;)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne są te bluzy! Chokery? świetne, sama sobie ostatnio zamówiłam :)
    blog
    instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej ze wszystkich produktów podobają mi się naszyjniki. Takie subtelne wręcz idealne.

    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.