KONKURS!

11:39
Witajcie! Dzisiaj mam dla was konkurs razem z firmą Nanobytes! Mam nadzieję, że taka opcja wam się podoba. Do wygrania zestaw: torba + trzy opakowania cukierków. 


Jedyne co musisz zrobić to: 
1. Zaobserwować mnie na blogu (wystarczy mieć konto google) oraz na instagramie: https://www.instagram.com/juliskaa77/ 
(jeśli nie posiadasz konta na instagramie koniecznie daj znać)

2. Polubić fanpage nanobytes: https://www.facebook.com/nanobytespolska/?fref=ts

3. Napisać w komentarzu zgłoszenie: 

Na blogu obserwuje jako ......
Na instagramie obserwuje jako....
Polubiłem/łam fanpage jako......

Jeśli zgłosi się dużo osób wylosuję dwie osoby, które wygrają taki oto zestaw. :)

Konkurs trwa do 17 września. 

18 komentarzy:

  1. Na blogu obserwuje jako Mateusz Racki
    Na instagramie obserwuje jako @sydney_yass
    Polubiłem/łam fanpage jako Mateusz Andrzej Racki
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na blogu obserwujemy jako: Aga i Sylwia Matuszyk
    Na instagramie obserwujemy jako: s_mrau
    Polubiłyśmy fanpage jako: Aga Matuszyk
    POZDRAWIAMY <3 BUŹKA ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na blogu obserwuje jako Adrian Fechner
    Na instagramie obserwuje jako adrianola_
    Polubiłem/łam fanpage jako Adrian Fechner
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Na blogu obserwuję jako : Natalia Kaczmarek
    Na instagramie obserwuję jako : nataliakaczmarekk
    Polubiłam fanpage jako: Natalia Kaczmarek

    Pozdrawiam Cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na blogu obserwuje jako Marysia Chudy.
    Na instagramie obserwuje jako allilove_marysia.
    Polubiłam fanpage jako Marysia Chudy (już dawno temu :))

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na blogu obserwuje jako.... Martyna A. Pilarczyk

    Na instagramie obserwuje jako.... nie_spie_bo_czytam

    pozdrawiam cieplutko :))

    Polubiłem/łam fanpage jako...... Martyna A. Pilarczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Na blogu obserwuję jako - Kasiak Dominika
    Na instagramie obserwuje jako -d.kasiak
    Poluubiłam jako - Kasiak Dominika

    Świetny blog, życzę miliona obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na blogu obserwuje jako Aleksandra Skib
    Na instagramie obserwuje jako __little__princess__96__
    Polubiłem/łam fanpage jako Aleksandra Skiba

    OdpowiedzUsuń
  9. Życze wszystkim powodzenia w konkursie! Ja niestety dbam o linie wiec takie coś by mnie za bardzo kusiło :3
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w konkursie wszystkim co biorą udział ! Ja niestety wycofuje się z brania udziału :(
    Pozdrawiam :)
    Zapraszam do siebie http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Weronika kopyt
    Obserwuje na instagramie jako: weronika_kopyt
    obserwuje na fb jako : Weronika Kopyt

    OdpowiedzUsuń
  12. Na blogu obserwuje jako Elżbieta Świtulska
    Na instagramie obserwuje jako lizzie33333
    Polubiłam fanpage jako Elżbieta Świtulska

    OdpowiedzUsuń
  13. Na blogu obserwuje jako ......Jasmine Vise
    Na instagramie obserwuje jako....-
    Polubiłem/łam fanpage jako......Bernadetta Bomba

    OdpowiedzUsuń
  14. Na blogu obserwuje jako Psychodela x3
    Na instagramie obserwuje jako psychodeliczny_swiat
    Polubiłem/łam fanpage jako Anita Sad..

    OdpowiedzUsuń
  15. Na blogu obserwuje jako Sylwia Bomba
    Na instagramie obserwuje jako-
    Polubiłem/łam fanpage jako Sylvia Bomba

    OdpowiedzUsuń
  16. Na blogu obserwuje jako dorota wysocka
    Na instagramie obserwuje jako - nie posiadam
    Polubiłem/łam fanpage jako Dorota Wysocka

    OdpowiedzUsuń
  17. Na blogu obserwuje jako martul - Marta Opulska
    Na instagramie obserwuje jako.. martul12
    Polubiłem/łam fanpage jako..Marta Opulska

    OdpowiedzUsuń
  18. Na blogu obserwuje jako NatusSia
    Na instagramie obserwuje jako na.talia02
    Polubiłem/łam fanpage jako Natalia Warczygłowa

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.