Fall Outfits + Zaful & Wyniki Konkursu

Hejka! Dzisiaj mam dla was zamówienie ze strony Zaful! Zapraszam do czytania i do włączenia piosenki razem ze zdjęciami!

Chciałam jeszcze wspomnieć, że mam nowego fotografa, co pewnie widać. Za zdjęcia bardzie dziękuję Paulinie! Zapraszam na jej instagrama: x_paolka



LINKI:

Blog Zaful: http://zaful.blogspot.com/ (klik)

Mega akcja! Złap pokemony i otrzymaj kody zniżkowe!: http://www.zaful.com (klik)

Moje rzeczy: (będę wdzięczna, za poklikanie w linki)
Czapka z napisem YOUTH: KLIK
Czapka szara i beżowa: KLIK
Koszula: KLIK
Szalik: KLIK
Bluzka: KLIK
Naszyjnik czarny: KLIK
Naszyjnik biały: KLIK

PRZESYŁKA:

Paczka doszła w ok. 3 tygodnie. Wszystko przyszło dobrze zapakowane, oddzielnie w woreczkach na zatrzask. Nie było żadnych problemów oraz nie musiałam płacić cła. Dodatkowym plusem jest bardzo szybki kontakt z obsługą.

ROZMIARY:

Muszę zaznaczyć, że wszystkie rozmiary (przynajmniej tych rzeczy, które zamówiłam) zgadzają się z wymiarami podanymi na stronie. Bluzkę specjalnie wybrałam o rozmiar większą i jest odrobinkę za luźna.

STYLIZACJA 1.

Czapka- Zaful
Spodnie- No name
Bluza- No name

Czapka (a w zasadzie czapki, bo tyczy się wszystkich) jest wykonana bardzo przyzwoicie. Nie spodziewałam się fajerwerków ale poza kilkoma niteczkami, które wystają wszystko jest w porządku.





(to zdjęcie proszę traktować z dystansem)

Stylizacja 2

Bluzka- Zaful
Kurtka- Stradivarius
Spodnie- Noname
Naszyjnik- Zaful
Szalik- Zaful

Jeśli chodzi o te rzeczy, to naszyjnik zarówno czarny, jak i biały (który za chwilkę zobaczycie) jest w porządku. Jedyne do czego mogę się przyczepić to bluzka. Wystaje kilka nitek. Po za tym jakość jest zwyczajna. Szalik jest po prostu cudowny! Pięknie wygląda i do tego jest bardzo ciepły. 








Stylizacja 3.

Spódnica- Second hand
Bluzka- Second Hand
Naszyjnik- Zaful
Czapka- Zaful






Stylizacja 4

Koszula- Zaful.

Jest dobrze wykonana, wygląda tak samo jak na zdjęciach. Nawet dobrze leży, lecz rękawy wydają się troszkę za szerokie, ale może wymyślam. Poza tym  wszystko fajnie.




Na prawdę polecam ten sklep. Szczerze spodziewałam się słabej jakości i typowo chińskich ubrań ale zostałam mile zaskoczona! Jest wiele na prawdę super rzeczy, także zachęcam do wejścia na stronę. Może akurat znajdziecie coś dla siebie?

Piszcie co sądzicie o poście! Która stylizacja podoba wam się najbardziej?

WYNIKI KONKURSU:

Torbę nanobytes, oraz 3 zestawy cukierków wygrywa pani Weronika Kopyt. Proszę o kontakt na instagramie (juliskaa77)!

Gratuluję i bardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział.

14 komentarzy:

  1. Niestety konkursu nie wygrałyśmy, ale już czekamy na następne ^^ Stylizacje są cudowne :) Mamy tę czapkę z napisem youth i jest MEGA! <3 Oczywiście poklikane liczymy na to samo u nas :) Ceny: 1.46, 13.99, 4.05, 24.49, 1.94 :) Buźka ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej spodobała mi sie stylizacja z bomberką moro <3

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tumblr Girl <3
    Śliczne zdjęcia :)
    Obserwuje <3

    MrKulfon.BlogSpot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja jest mega! ♥
    Poklikałam uczciwie we wszystko :*
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza z pierwszego zdjęcia i koszula z ostatniego baaardzo mi się podobają. Szukam czegoś podobnego :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba druga stylizacja zdobyła moje serce. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizację są ładne, ale chyba najbardziej podoba mi się ostatnia, bo uwielbiam koszule.

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam ta czapkę! Jest super! Przepiękne zdjęcia i outfity! Oczywiście piklikalam!
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/09/seventeen.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe stylizację, uwielbiam czapki :-) a bomberka jest mega :-)

    OdpowiedzUsuń

  10. fajna recenzja , fajne rzeczy ;) poklikane we wszystko od zaful
    co powiesz na wspolna obs ? zacznij i daj znac u mnie marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje ! 2 moim zdaniem najlepsza ;* Poklikalam !

    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapka z daszkiem i choker super wykorzystane w stylizacjach! Pozdrwiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze dwie stylizacje rewelacyjne wszystko pięknie że sobą współgra, a to dzięki Tobie tak przyzwoicie wszystko że sobą liczysz. Bluza, normalnie się zakochałam. Linki poklikane oczywiście, a teraz uciekam sama ogarnąć jak tam się robi zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.