Jak przebrać się na halloween?// WYGRAJ 100$ // Dresslily Halloween wishlist

Halloween. Dzień, w którym każdy ma szansę stać się zupełnie kimś innym. Najrozmaitsze przebrania, peruki, makijaże. To święto zbliża się wielkimi krokami, a ja dzisiaj przygotowałam dla was kilka świetnych pomysłów na przebranie! Mam nadzieję że każdy znajdzie coś dla siebie.
Zdaje sobie sprawę, że są tu osoby które nie obchodzą tego święta, ponieważ ma pogańskie korzenie. Ja jednak uważam, że to świetny czas do zabawy!
Na końcu postu czeka na was konkurs.

Więcej rzeczy z Dresslily KLIK> http://www.dresslily.com/promotion-happy-halloween-sale-special-236.html?lkid=1516248




Zacznijmy od czegoś najprostszego. Niby malutkie, ale jednak mnie urzekły. Chokery, które podbiły moje serce. Zobaczcie sami! Czyż nie są wspaniałe?


Sukienki w stylu Pin-up girls. Są przepiękne. Sama z chęcią włożyłabym taką na siebie. Odpowiednia fryzura, makijaż z wyraźnie podkreślonymi, czerwonymi ustami i strój gotowy!

Może nie tak tradycyjne, jak przebranie Clowna czy jakiegoś potwora, ale te stroje na pewno wzbudzą zainteresowanie. 



Peruki. Doskonała okazja, żeby zmienić na chwilę swoją fryzurę i wyglądać ciekawie! 
Mnie najbardziej urzekła pudrowo różowo-fioletowa ombre.

Wersja dla leniuchów. Jeśli nie obchodzicie tego święta, lub po prostu wolicie zostać w domu z kubkiem gorącej herbaty w dłoni to mam dla was rozwiązanie! 


 KONKURS!!!




Zasady są banalnie proste, a macie szanse na wygranie jednego z trzech kuponów o wartości 100$.

1. Udostępnij link do mojego posta na swoich social mediach. (Twitter, Instagram, Lookbook itd.)

2.Wyślij link ze swoimi minimum dwoma udostępnieniami na adres blog@dresslily.com

3. Im więcej razy udostępnicie post, tym mecie większe szanse na wygranie. 

Linki do swoich udostępnień należy wysłać przed 18 października, zwycięzca zostanie wybrany losowo między 19-23 października.


Dajcie znać, która z rzeczy wybranych przeze mnie najbardziej wam się podoba. Jesteście chętni na wzięcie udziału w konkursie? 




10 komentarzy:

  1. jaki śliczny wygląd bloga!!!! :) <3
    super pomysł na konkurs! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, w końcu jakiś spis z pomysłami na halloween! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły na halloween, może i ja skorzystam :)
    Pozdrawiam
    https://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydaloby mi sie tez kilka inspirancji z makeupem ale tez fajnie ze wpadlas na taki pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pomysły na Halloween :) ja też muszę przygotować kostium na tę okazję :P

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe rzeczy, poklikałam :) Mogą komuś spokojnie pomóc w szukaniu inspiracji na halloween, ja mam akurat dzień później urodziny także jakoś mało zawsze zwracam uwagi na halloween :D
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje! Chokery serio są cudne!
    http://oliv-liv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe propozycje :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis! Także mamy z nimi współpracę i już się bierzemy do pisania podobnego wpisu ^^ Oczywiście poklikane: 13.18, 13.59, 23.80, 33.48 :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.