Sun set /Zamówienie z Banggod

Witajcie kochani! Dzisiaj mam dla was troszkę spóźnionego posta z rzeczami ze strony  http://www.banggood.com/. Recenzja miała się pojawić wcześniej, ale chciałam pokazać wszystkie rzeczy razem.
Więc zaczynajmy!



1. Koronkowa Bluzka. -> KLIK
Nie jestem z niej zbytnio zadowolona. Na stronie wyglądała dużo lepiej. Zamówiłam rozmiar 34/36 (moje wymiary się zgadzały) i niestety bluzka trochę wisi po bokach, jest sporo za szeroka. W rzeczywistości nie wygląda na mnie tak ładnie jak na zdjęciach. Materiał jest dobry, do niczego więcej nie mogę się przyczepić. Dałabym jej 6/10







Narzutka- Second Hand
Bluzka- Banggod
Spodnie- No Name


2.Okulary ->  KLIK
Kiedy je zobaczyłam na stronie od razu mi się spodobały. Niestety po otrzymaniu paczki mój zachwyt nimi nieco zmalał. Pomijając to, że po prostu ich kształt do mnie nie pasuje są nieco krzywe, co widać na zdjęciach. Kiedy je założę przechylają się w lewą stronę. Poza tym defektem są nawet nieźle wykonane jak na chińskie okulary. Daje im 5/10




3. Pędzle ->KLIK
Z nich jestem chyba najbardziej zadowolona. Są miękkie, niezłej jakości i super się nimi robi makijaż. Niestety dwa z jedenastu są nieudane. Z pędzelka do podkładu na początku wypadały włoski a ten do pudru przyszedł rozklejony. Mimo wszystko reszta jest dobra. Te mniejsze do makijażu oczu prawdopodobnie powędrują do mojej mamy. Daję im 8/10







W skrócie. Jeśli myślicie nad zakupem czegoś w chińskich sklepach radze poważnie się nad tym zastanowić, popatrzeć opinie oraz oceny.

Dajcie znać która rzec najbardziej wam się podoba!


UWAGA! Za podanie cen minimum dwóch rzeczy w komentarzu, skomentuje trzy blogi, które najbardziej mi się spodobają i polecę je w następnym poście. :)

*żeby zobaczyć cenę należy kliknąć w każdy "klik" obok nazw rzeczy :))

5 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, jak i artykuły ;)

    Pędzle - 44.14PLN
    Okulary - 14.02PLN (obecnie wyprzedaż, wcześniej 15.58PLN)
    Top - 18.72 PLN, (przed wyprzedażą - 22.29PLN)

    Zakolorowani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta narzutka w kwiaty przykuła moją uwagę.
    Fajnie będzie się prezentować w letnich stylizacjach.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamówiłaś świetne rzeczy, zwłaszcza okulary, są prześwietne!

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka mi się podoba, chociaż w chińskich sklepach trzeba mocno uważać na rozmiary.
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej podoba narzutka, no ale nie jest ze stronki :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.