Prague-Dresden-Czocha Castle 2016

Witajcie Kochani! Dzisiaj mam dla was notkę całkowicie poświęconą wycieczce, na której ostanio byłam. Wszystkie zdjęcia są z Pragi, ostatnie jest z zamku Czocha. Niestety nie robiłam zdjęć w Dreźnie ale tak na prawdę nie było na to czasu. Nie mam zbyt wielu zdjęć zabytków. Jest ich zaledwie kilka, ale skupiłam się bardziej na ładnych widokach i rzeczach, które zobaczyłam po drodze. Więcej zdjęć mam robionych telefonem, ale nie będę ich tu wstawiać. 

Praga jest na prawdę pięknym miastem. Najbardziej podobały mi się kamienice, które były chyba we wszystkich kolorach jakie istnieją. Ciekawe były tez krzyżykowe fontanny. Woda poruszała się do piosenek takich jak ,,All of me", ,,Say something" czy ,,Somebody to you-The vamps".  Przepiękna była również ściana John'a Lennona zapełniona graffiti oraz fragmentami tekstów z piosenek Beatlesów. Jeśli będziecie kiedyś mieli okazję zwiedzić Pragę, to na prawdę warto.

Drezno w sumie średnio mi się podobało. Nie było tam nic, co by mnie zachwyciło. Najlepszym punktem tego dnia był Primark, w którym zrobiłam malutkie zakupy. Nocowaliśmy w schronisku młodzieżowym gdzieś pod granicą. Warunki były okropne: robaki w pokojach, zapleśniała podłoga, brudne pościele i było przeraźliwie zimno w nocy. Naprawdę, z ręką na sercu mogę powiedzieć, że jeszcze NIGDY tak nie zmarzłam. 

Zamek Czocha to był zdecydowanie najlepszy punkt zwiedzania. Wyglądał bardzo tajemniczo, przewodnik opowiadał bardzo ciekawie i przytaczał różne legendy, zobaczyliśmy również tajne przejścia. Zdecydowanie warto odwiedzić to miejsce. 

Wyczekujcie kolejnych postów w najbliższym czasie, bo przyszło do mnie kilka paczek i myślę, że wam się spodobają. :)

PS. Już nie długo mini konkurs na moim instagramie @Juliskaa77 (KLIK), więc śledźcie go uważnie!
















Ściana Johna Lennon'a










Zamek Czocha


9 komentarzy:

  1. Byłam w Pradze kilka lat temu - przepiękne miasto!
    Mam w planach wrócić tam niedługo (może nawet w przeciągu najbliższego miesiąca). Super post i piękne zdjęcia. Będę wpadać co jakiś czas do Cb sprawdzać czy są jakieś nowe posty podróżnicze, z chęcią poczytam :D
    Jak lubisz podróżować to zostawiam link do siebie, blog poświęcony mojej pasji do podróżowania:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    chyba zaraz wszystkim rzucę i pojadę do Pragi!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czechy nie są tak daleko, więc kto wie, może w czasie tych wakacji uda mi się tam pojechać :). Bardzo fajne zdjęcia i ten biały króliczek. Co on tam robił?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to sama nie mam pojęcia, ale był jeszcze brązowy. Niestety nie udało się go uchwycić :)

      Usuń
  4. Praga taka piękna a zawsze mi nie po drodze ;( musze znalezc czas !;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha te karykatury sa swietne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zarówno Pragę jak i Drezno! W Zamku Czocha też kiedyś byłam i faktycznie robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda! Praga to cudowne miejsce! Super zdjęcia
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, a na pewno w Twojej pamięci zostaną jeszcze piękniejsze wspomnienia, które umilą Ci czas. Ten paw onieśmiela. Praga, Drezno ah!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.