Summer must haves / banggod wishlist

Teoretycznie trwa jeszcze wiosna, ale dni są coraz cieplejsze i przyszła pora, by wyciągnąć letnie ubrania z dna swojej szafy! Ja tego roku musiałam pozbyć się za małych ubrań i muszę przyznać, że jak na razie moja letnia garderoba jest trochę uboga. Myślę jednak, że nie mam się czym  martwić, bo do czerwca jest jeszcze kawał czasu.

Dzisiaj pokażę wam kilka rzeczy, które na pewno zobaczycie tego lata na ulicach oraz o których na pewno słyszeliście.

1.Biały tank top z koronki. 
Moim zdaniem będzie świetny zarówno do codziennych stylizacji, jak i do bardziej eleganckich. 

2.Czarna maska oczyszczająca pory.
Na pewno o niej słyszeliście. Magiczna maska, wyciągająca pory i wszystkie inne zanieczyszczenia. Przyznam, że jestem jej bardzo ciekawa. Widziałam wiele "przepisów" jak zrobić właśnie ten produkt, ale nie zamierzam nakładać na twarz kleju. Tak, dobrze przeczytaliście. Chodzi o zwykły szkolny klej w tubce. Możliwe, że to działa lecz wolę nie ryzykować.

2.Okrągłe okulary.
Co tu się o nich rozpisywać. Podobają mi się, odkąd zobaczyłam Aleksandrę Cedro i Ninę Błachowicz w podobnych. Będą świetnym dodatkiem do outfitu.

TOP- KLIK     MASK- KLIK     GLASSES- KLIK

4.Czarny kombinezon.
Zwykły, basic'owy kombinezon, który pasuje praktycznie do wszystkiego. 

5.Spodenki z wysokim stanem.
Popularne chyba każdego lata. Ślicznie wyglądają zarówno do crop-topów jak i do zwykłych koszulek. Bardzo spodobał mi się kolor, ponieważ od dawna takich szukałam.

6. "Kocie" okulary.
Najbardziej podobają mi się czarne oraz beżowe. Można połączyć je z wieloma stylizacjami i będą wyglądać świetnie!


7. Komplet we wzorki.
Przepiękny zestaw ze spodenek i topu w paski/ząbki, który tak na prawdę robi nam za całą stylizację, Wystarczy założyć buty, dobrać odpowiednią biżuterię i można ruszać na miasto!

8. Pędzelek
Na stronie pisze, że nadaje się min do: podkładu, bazy i Kremu BB. Powiem szczerze, że przydał by mi się bo mój beauty blender zużył się a nakładanie podkładu ręką nie jest dla mnie ani trochę wygodne. 

9.Body
Szare body z popularnym wiązaniem na dekolcie. Bardzo mi się podoba, ale jest ono dla osób z większym biustem niż ja. Doskonale będzie współgrać z np. spódnica z wysokim stanem albo wyższymi spodniami.


     BEACH SET-KLIK     BRUSH-KLIK     JUMPSUIT-KLIK     

Dajcie znać co myślicie o moich wyborach. Może macie swoje własne rzeczy "Must haves" bez których nie wyobrażacie sobie lata? Napiszcie w komentarzu!


EDIT*** Niektóre linki nie działają. Najwidoczniej produkty nie są dostępne już na stronie :)


13 komentarzy:

  1. kombinezon, okulary i body idealne! mój must have na to lato :)

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/04/5-sposobow-jak-przetrwac-do-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana poklikane wszystko, wybrałaś fajne rzeczy, wpadniesz do mnie i tez poklikasz? :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/04/marcowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką chęcią poklikałam! Oczywiście spodenki z wysokim stanem i bluzka z koronką najlepsze! *-*
    Obserwuję.
    Zapraszam! ;)) http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się te okrągłe okulary, a top z koronką mam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wg mnie okulary najlepsze
    poklikałam
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Body - wow, okularki też świetne! Bardzo fajny blog

    Obserwuję i zapraszam do nas po nieco humoru:
    http://bogowiemody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post. Prawie wszystko posiadam w swojej szafie ;)))
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://style-bykarolina.blogspot.com/ .
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, super must have lista, ja musze kupic bluzke wiązaną na dekoldzie, i takie bluzki boho. Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocie okulary, czarny kombinezon oraz komplet we wzorki idealnie :). Dla mnie jak zawsze latem muszą być szorty. Koniecznie dżinsowe. Bez tego nie ma lata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Biały top podbił moje serce!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To rewelacja...choć niekoniecznie dla mnie. Zostanę przy kocich okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepsze inspo !

    www.stawarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.