Lots of little sweets, czyli cukierki dla których warto rzucić dietę ;)

 ,, Jakiś czas temu, daleko, daleko w kosmosie…Niebo było wypełnione jadalnymi planetami, dryfującymi niebezpiecznie blisko gwiazd. Planeta Nano zbudowana była z trzech wstrząsających smaków: Truskawkowego, gumy balonowej oraz coli. Kiedy Planeta Nano zderzyła się z gwiazdą, eksplodowała, wypełniając niebo mnóstwem małych słodkości. "

Hola! Dzisiaj notka (z prawdopodobnie) jedną z najpyszniejszych współprac! Niedawno przyszła do mnie paczka z Nanobytes (klik). W środku czekały na mnie trzy opakowania cukierków do żucia, długopis i materiałowa torba, która będzie idealna na zakupy. Kiedy spróbowałam ich pierwszy raz, wiedziałam że się polubimy! Cukierki nie dość, że są różowe (mój ulubiony kolor), to mają przepyszny truskawkowy smak! Jeśli kiedykolwiek będziecie mieli możliwość spróbowania tych słodkości, to nawet się nie zastanawiajcie, bo nie pożałujecie. A ja muszę się przyznać, że pisząc tego posta kończę właśnie ostatnią paczkę.
Bardzo podoba mi się też torba, która będzie doskonała na zakupy. Długopis również się przyda, bo wszystkie gubię i nigdy nie mam czym pisać. :)
P.S Prawdopodobnie można kupić je w empiku i rossmanie :) 
U mnie raczej wszystko w porządku. Ostatnio zaczęłam się zdrowiej odżywiać, systematycznie ćwiczę i staram się ograniczyć słodycze, ale myślę że jak zjem coś niezdrowego od czasu do czasu to nic się nie stanie. Mam dosyć sporo nauki a w następnym tygodniu testy próbne. Myślę, że post wam się spodobał, zdjęcia są miłe dla oka a u was wszystko dobrze. :)
Mam jeszcze jedną malutką informacje, Jakby ktoś miał jakieś problemy, lub po prostu chciał popisać to możecie śmiało szukać mnie na instagramie pod nickiem @juliskaa77 lub na fanpage o takiej samej nazwie co blog.


10 komentarzy:

  1. Tak, są to pyszne cukierki, ostatnio też miałam przyjemność z nimi współpracować. :)
    Ładne zdjęcia, ja najbardziej lubię truskawkowe cukierki
    Pozdrawiam
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz jadłam bodajże o smaku gumy balonowej i smak był okropnie sztuczny :( tych nie próbowałam ale możliwe, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji przetestować tego smaku, ale truskawka jest przepyszna :)

      Usuń
  3. Pamietaj, kazdy powód by rzucić diete jest tylko wymysłem! :D Warto zdrowo sie odżywiać! :)
    Nigdy nie próbowałam tych słodyczy, ale zauwazyłam ze wiele osób je chwali dlatego moze zamówię je chlopakowi, ponieważ on bardzo lubi jeść słodycze i na szczęście po nich nie tyje :D
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO! Uwielbiam te cukierki <3 Bardzo ładne zdjęcia! Właśnie mi o nich przypomniałaś i muszę je zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. również z nimi współpracowałam i dużo osób z nimi współpracowało i taki sam smak miałam są pyszne :* Też słyszałam że dostępne są w empiku jak będę muszę zobaczyć i może sobię kupie , bo są naprawdę pyszne tak mi posmakowały :* również dostałam torbe 3 paczki ich , zamiast długopisa dostałam bańki mydlane którę uwielbiam :* A w cukiereczkach są pyszne :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam nanobytes, są przepyszne! Chętnie zjadłabym sobie jeszcze raz jedną paczkę
    Zapraszam :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/04/flower-power.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś zrobić post o radach w odchudzaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej,nie interesuję się dietetyką tak bardzo, ale postaram się coś wykombinować ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.