Fall Inspirations & etuistudio.pl

Hejka! Dzisiaj mam dla was posta, który składa się z dwóch części. W pierwszej, zobaczycie recenzję case z etuistudio.pl a w drugiej, mix jesiennych inspiracji. Zaczynamy!



Zamówiłam złotego lustrzanego case, jako prezent dla koleżanki. Paczka przyszła bardzo szybko w zaledwie kilka dni. Kiedy zobaczyłam obudowę od razu się zakochałam! Szkoda, że nie ma wersji na mój telefon. 
Wszystko jest świetnie wykonane, case jest skonstruowany tak, że bez problemu możemy go umieścić całego na telefonie, lub założyć tylko złotą ramkę, co też wygląda znakomicie! 
Przyszedł do mnie szczelnie zamknięty, z folią ochronną zapobiegającą rysowaniu się oraz pianką w środku. 




Dostępne były również inne wersje kolorystyczne. Uwierzcie mi, że na żywo wygląda jeszcze lepiej! Jest bardzo lekki, smukły i zgrabnie wygląda na telefonie.
Największym plusem jest chyba to, że bez problemu możecie się w nim przejrzeć! Nie trzeba nosić lusterka lub uruchamiać przedniej kamery. 

INSPIRACJE
*** Wszystkie obrazki pochodzą z: pinterest, oraz instagramów jemerced ; maffashion_official ***



Co sądzisz o inspiracjach, które wybrałam? Podoba ci się case? Daj znać co myślisz!

11 komentarzy:

  1. Fajnie podobierane obrazki, uwielbiam takie klimaty ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Inspiracje rzeczywiście inspirują i pokazują jesień w takim trochę innym, lepszym stylu ;) Etui megaa :) Super wpis! Buziaki ;* Życzymy miłego końca weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah genialne inspiracje aż trudno oczy oderwać. Etui mega mi się podoba i ta czekolada również hah!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wybór inspiracji! :)
    Co do case, miałam i mój "zabijał" zasięg, także nie jetem zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiracje podbiły moje serce. A co do case zazdroszczę niesamowicie, niestety ja posiadam taki telefon, że do niego coś znaleźć graniczy z cudem.

    http://karolinabanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny case na mój telefon i niestety strasznie mi się podrapał :( co do inspiracji.. nie mogłam przejść obojętnie obok tych cudownych makijaży! Wybrałaś przepiękne zdjęcia <3

    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szukam jesiennych inspiracji makijażowych, bo mimo tego, że jest to szara pora roku, możemy nadać jej barw właśnie dzięki makijażowi! :) Podobają mi się jednak jesienne stonowane szarości, ciepłe swetry, kurtki i kolory liści :) Uwielbiam jesień! A Twoje inspiracje tylko pokazują, jak bardzo jest piękna! <3
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/11/spiewam-po-litewsku-donny-montell.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Case'y jakoś mnie nie jarają. Inspiracje piękne, przyjemne dla oczu i dla wyobraźni. Fajnie by było sobie takie zdjęcia wydrukować i powiesić w ramce :)

    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje casy ciagle sie psuja, musze znalezc cos gumowego bo te plastiki to tandeta :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam takie eleganckie inspiracje. Piękne! A etui super :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.