ZAFUL REVIEW // Baby blue coat outfit.

Hejka! Dzisiaj przygotowałam dla was post z rzeczami marki zaful. Mam nadzieję, że wam się spodoba! Niestety pogoda nie dopisała, więc zdjęcia powstały w domowych warunkach. 

Zacznę od tego, że paczka szła do mnie około 3 tygodnie. Wszystko było porządnie zapakowane, zegarek był owinięty folią bąbelkową a ubrania przyszły w oddzielnych woreczkach. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do tego. 

Będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)




Pierwszą rzeczą jaką zamówiłam, jest płaszcz w kolorze baby blue. Ma po bokach dwie duże kieszenie, zrobiony jest z materiału w małe prążki i ma rękawy 7/8. Sięga do połowy ud. Myślałam, że będzie wyglądał odrobinkę inaczej w rzeczywistości, ale mimo wszystko podoba mi się.  Dostępny był również w kolorze czarnym. 


Ocena: 7/10






Kolejną rzeczą jest czarny koronkowy biustonosz. Muszę się przyznać, że polowałam na taki już od dawna. Bardzo mi się podoba, jest super wygodny i świetnie wygląda. Paski bardzo mi się podobają i będą wyglądać świetnie do luźniejszej bluzki w lecie. Na stronie dostępny był również w kolorze białym. 

Ocena: 9/10

>>>>Lace bra KLIK<<<<

Ps. Miałam  mieszane uczucia co do wstawienia zdjęć na sobie, ale tylko tak dobrze się układał. 






Następnie zamówiłam czarno-biały, duży szalik w kratkę. Po rozłożeniu jest na prawdę wielki! Jest bardzo ciepły, miękki i fajny w dotyku.  Byłą również wersja biało-czarna. Nie mam co więcej o nim napisać, ale jestem bardzo zadowolona. 

>>>>Scarf KLIK<<<<

Ocena: 8/10




Ostatnią rzeczą jest przepiękny zegarek, który zamówiłam jako prezent dla mojej koleżanki. Jest ładny, w środku od razu były baterie. Strasznie podoba mi się motyw faz księżyca.  Jedynym minusem jest troszkę sztywny pasek. Nie mam więcej zastrzeżeń. Dostępny był na prawdę w wielu kolorach. 

>>>>Watch KLIK<<<<

Ocena: 7/10


----------------

Co myślicie o paczce? Która rzecz podoba wam się najbardziej? Dajcie koniecznie znać!
Podoba wam się pomysł wstawiania na bloga więcej postów o mnie? O tym jakiej muzyki słucham czy jakie filmy i książki polecam?

17 komentarzy:

  1. Awygladasz Kochana pięknie.
    Płaszczyk bardzo mi się podoba, ale myślę że takie krótkie rękawy nie przypadły by mi do gustu. Biustonosz zniewalajacy, faktycznie świetnie się układa.
    Oczywiście po klikane.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, blog ogólnie bardzo ładny. Widać, że robisz to co kochasz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny płaszcz, od dawna szukam takiego i myślę że wezmę ten sklep pod uwagę.
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy, masz dobry gust. Jak oceniasz współpracę z tą firmą?
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpraca mi się podoba. Bardzo dobry kontakt mailowy i zero problemów. Na prawdę nie mam żadnych zastrzeżeń. :)

      Usuń
  5. Świetne rzeczy, zegarek mega mi się podoba, tak jak płaszczyk.

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy :) Świetny szaliczek :)

    Obserwuję :)
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłam podobny biustonosz z Zaful i czekam na paczkę. Uwielbiam ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny stanik :) ta rzecz spodobała mi się tu najbardziej www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz jest super, kliknęłam ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. tylko szalik mi sie pooba,ale kliknelam wszystko.
    moge prosic o rewanż?
    http://opiniuj-kosmetyki.blogspot.com/2016/11/listopadowe-zamowienie-z-nastydress.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Całą paczka zdobyła moje serce! A kolor płaszczyka jest genialny!
    Zegarek i szal świetnie do siebie pasują, szkoda jednak że idzie dla koleżanki :)

    http://milleremilia.blogspot.com/2016/11/claresa.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczy zamówiłaś świetne! :) Bardzo podoba mi się szalik! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne rzeczy, ale jak dla mnie dość ryzykowny pomysł z wrzucaniem do sieci zdjęć w tych czarnych niteczkach...

    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo zastanawiałam się czy wrzucać te zdjęcia, ale niestety tylko tak mogłam pokazać dobrze produkt. :)

      Usuń
  14. Ale swietne rzeczy, a ten plaszczyk... Nie moge oderwac od niego wzroku!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.