Jesienna Stylizacja // Dresslily + recenzja

 Hejka! Dzisiaj przygotowałam dla was (nie sama z resztą, bo gdyby nie pomoc Paolki nie powstały by te zdjęcia. Jej Instagram @x_paolka) stylizację z zamówieniem, jakie przyszło do mnie ze strony Dresslily. Jestem mile zaskoczona, ponieważ jest to jedna z tych "lepszych" paczek. Zapraszam!
Oprócz tych rzeczy, dostałam również chooker, lecz zobaczycie go w innym poście.

Będę wdzięczna, za poklikanie w linki. : LINK DO SKLEPU- KLIK -- Buty Led- KLIK --  Kurtka - KLIK


Tradycyjnie paczka szła do mnie trzy tygodnie. Wszystko było zapakowane jak należy, nie mam zastrzeżeń. Nie musiałam płacić cła.


Kurtka - KLIK

Zacznę od kurtki. Jestem w niej zakochana! Kiedy zobaczyłam ją na stronie od razu wpadła mi w oko. Spodobał mi się przede wszystkim kolor. Materiał jest imitacją zamszu. Dostępne były również inne warianty kolorystyczne. Jest dosyć cienka, więc nie nadaje się na zimniejsze dni, ale na wiosnę będzie idealna. Do kurtki dołączony był pasek (nie ma go na zdjęciach, moim zdaniem jest po prosty zbędny).
Moja ocena: 8,5/10













Buty Led- KLIK
Kolejną rzeczą są buty LED, o których zawsze skrycie marzyłam. Zdaje sobie sprawę, że wielu ludzi uważa je za totalny kicz, ale mnie na prawdę urzekły. Dołączony był kabel usb do ładowania z dwoma końcówkami (na dwa buty). Po włączeniu przycisku podeszwa świeci, a po kliknięciu go odpowiednią ilość razy możemy wybierać kolor (min, czerwony, niebieski, zielony, granatowy, fioletowy, samo zmieniające się kolory). Wykonane są dosyć dobrze, jednak sam materiał z jakiego zrobiony jest buty nie zaskakuje. Nie jest tragiczny, ale liczyłam na coś lepszego. Są bardzo wygodne i do niczego więcej nie mogę się przyczepić.

UWAGA!!!  Polecam brać o 1 większy rozmiar, od tego który nosicie normalnie.

Moja ocena: 7,5/10

LINK DO SKLEPU- KLIK






------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Koniecznie napiszcie, która rzecz podoba wam się bardziej! Co sądzicie o butach? Hit vs Kit?

13 komentarzy:

  1. Kolor kurtki rzeczywiście idealny na jesień ;) Świetna stylizacja! Buty ledowe ostatnio są strasznie popularne na blogosferze!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka ma bardzo ładny krój i kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje! cudowne zdjecia oraz modelka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty są mega <3

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest boska, podoba mi się jej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kurteczka jest świetna, wygląda na bardzo porządnie wykonaną, mnie również podobają się takie buty, jednak nie chce ich posiadać, chociażby ze względu na to, że bardzo dużo osób je posiada. Wyglądasz naprawdę ślicznie <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurteczka jest naprawdę prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała stylizacja ! Cudowna kurtka ! ❤MAARIBELLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ledowe buciki i bardzo sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.