Mygiftdna.pl - Recenzja

Hola! Przychodzę do was dzisiaj z recenzją, której bardzo dawno tu nie było. Wczoraj przyszedł do mnie kurier z paczką od sklepu Mygiftdna.pl (klik). Muszę powiedzieć, że jest tam na prawdę ogromny wybór. Znajdziecie tam rzeczy takie jak kubki, bidony, plakaty, słoiki życzeń, obudowy oraz wiele innych. Chyba nie spotkałam się jeszcze z takim sklepem, który miałby tak szeroki wybór prezentów (i nie tylko)! Możecie zamówić rzeczy ze swoim (lub czyimś) imieniem, co jest doskonałym pomysłem na prezent. 




 Paczka doszła na prawdę ekspresowo, a rzeczy były solidnie zapakowane, więc nie było szans na uszkodzenie podczas transportu. Dodatkowo w środku było mnóstwo folii , którą uwielbiam 'strzelać'. 




Pierwszą rzeczą, którą wybrałam jest metalowy bidon o pojemności 550ml.
Jest na prawdę solidnie wykonany i najlepsze jest to, że ma fajny dzióbek do picia, który możemy łatwo otworzyć jedną ręką. Jest stworzony dla fanów sportu, ale można także zabierać w nim picie do szkoły czy do pracy. Również bardzo podoba mi się napis "There's chance this could be vodka". Jest on laserowo grawerowany. 





Drugą rzeczą jest przeuroczy kubek, który od razu wpadł mi w oko. Mam ten w rozmiarze latte, ale do wyboru były jeszcze dwa więc każdy znajdzie coś dla siebie. Tutaj nadruk również jest solidnie wykonany. Dla niektórych minusem może być jego rozmiar, ale ja kocham ogromne kubki a ten nie jest najmniejszy :). Mały stworek tak mnie urzekł, że nie mogłam go nie wziąć. 




I jak co miesiąc, nie mogło u mnie zabraknąć ulubionej gazety. Muszę przyznać, że długo szukałam w sklepach akurat tej okładki, ale wreszcie się udało. W środku jest mnóstwo inspiracji, zdjęć a Julia wyszła na okładce po prostu przepięknie. :)

Mam nadzieję, że zarówno rzeczy jak i post wam się spodobał! Od teraz będą się pojawiały ok.2 posty w tygodniu. 



Bidon | Kubek

11 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego ale nienawidzę bidonów. Kubek natomiast jest piękny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamawiałam kiedyś od nich termos dla taty na urodziny. To było 3 lata temu a ma go do dziś :) najbardziej podoba mi sie kubek !
    Zapraszam do siebie : www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, nie miałam okazji wypróbować tych produktów ;//

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Do bidonów się zraziłam, bo kilka lat temu musiałam kupować co chwilę nowy, bo poprzedni przeciekał :(
    A kubek jest boski! Sama mam jeszcze większy we wzór ze Świętym Mikołajem i piję wyłącznie w nim :D
    Zapraszam do siebie: islamodkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bidon jest genialny ! :)
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny bidon.:)
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście czarny duży kubek najbardziej przypadł mi do gustu, a biały też jest ładny, ale nie kupiłabym go jeśli byłaby taka okazja :)
    Miałam ten czarny kubek kupić, ale nie było takiego jaki chciałam niestety ;/
    Obserwuje ;*

    http://desiignyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy, aż zastanawiam się nad zamówieniem czegoś :D
    http://witajziom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te rzeczy, zdjęcia też bardzo ładnie wyszły ;)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej spodobał mi się kubek <3 Taki śmieszny :)
    A na stronkę na pewno zajrzę ;)
    >> MÓJ BLOG <3 <<

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.