07/03/16

Hola! Chciałam się wam pochwalić, że mam już ułożony plan treningowy i od dzisiaj zaczynam *ćwiczyć ! Miejmy nadzieje, że wytrwam w tym postanowieniu i nie poddam się przy najbliższej okazji. Mam zamiar skupić się najbardziej na brzuchu, nogach i pupie. Na tym ostatnim chyba najbardziej, bo jak na razie jestem z przodu deską i z tyłu deską. 
Jeśli chodzi o dietę, to mam zamiar ograniczyć słodkie napoje, sól, słodycze i fast foody.
Na pewno nie będę trzymać się od nich całkowicie z daleka, ale myślę, że zmniejszenie tych oto produktów na pewno mi nie zaszkodzi. Dodatkowo zaczynam jeść więcej ciemnego pieczywa, owoców, warzyw i pije około dwóch litrów napojów dziennie. 

ADIDAS LITE RACER
Niedawno przyszły do mnie moje cudowne adidasy i muszę przyznać, że jestem w nich zakochana!
Są ładne, wygodne i prawie nie czuć ich na nogach. Niestety nie są to buty idealne na deszcz, ale za to bardzo solidnie wykonane i myślę, że posłużą mi jeszcze długi czas.
Największym plusem jest chyba cena, ponieważ jak na markowe, sportowe buty to na prawdę nie drogo.  Jest wiele przepięknych worów i kolorów, ale ja zdecydowałam się na czarny,bo jest to chyba najbardziej uniwersalny kolor.  Muszę przyznać, że długo szukałam idealnych butów na wiosnę.
Nie chciałam mieć tego samego, co druga osoba na ulicy, dlatego zdecydowałam się na nieco mniej popularny model tej firmy. Przyznam szczerze, że super-stary, Air maxy i inne najpopularniejsze modele mi już obrzydły. 


Ja uciekam. Do zobaczenia w następnej notce! Dajcie znać czy sami ćwiczycie, i zdrowo się odżywiacie. 
* Proszę nie mylić tego z odchudzaniem.

Spodnie- H&M
Bluza- Primark (SH)
Buty- Adidas
Top- H&M





9 komentarzy:

  1. Piękne buty. Ostatnio zastanawiam się jakie kupić i chyba skuszę się na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza i buty *.*
    Pozdrawiam i obserwuje ;*
    http://xevelynxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dzisiaj pierwszy raz byłam na siłowni i uważam, że to dobry krok w stronę zmian. Powodzenia, wytrwałości oraz motywacji :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza kosmos!

    INKarnacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. te buty sa prze swietne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza śliczna *.* Buty widziałem już dzisiaj i są świetne! Wogóle cały look ideolo :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.