SUKIENKI PLUS SIZE - przegląd z Rosegal


Bądźmy kompletnie szczerzy: nikt nie lubi wracać do pracy po uroczych wakacjach. Ale niezależnie od tego, lata już nie ma i nie będziemy w stanie tego powstrzymać. Co powinienem zrobić? Zachować spokój podczas jesieni i czekać do świąt? Wydaje się nudne. Muszę uciec. Muszę tańczyć, dopóki nie opadnę z sił.

Znalazłam na ROSEGAL te sukienki plus size, które z mam nadzieje spodobają się wam.  Może pomogą czuć się dobrze, jeśli masz kompleksy i nie wiesz jaką kreację wybrać. Bawmy się przez tą jesień!



BLACK LACE DRESS jest moją ulubioną z klasycznych sukienek. Czarny jest seksownym kolorem, jeszcze piękniejszy wydaje się w połączeniu z koronkowymi rękawami. Bardzo mi się podoba, że dodali takie detale na rękawach.




 Biały jest czysto klasycznym kolorem. Dodanie detali w innym kolorze czyni ją ciekawszą. Pasuje zarówno na imprezy w domu czy na zewnątrz. Dobry wybór dla miłośniczek tańca. Ta sukienka kosztuje teraz tylko 9$!




Elegancki styl pasuje do koloru. Wydruk jest bardzo szczegółowy. Styl vintage jest zawsze na czasie. Ze wzorem w kwiaty wydaje się ciekawszy.

Moje inne propozycje:









*POST SPONSOROWANY*

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.