Back to the 90's // Outfit // Levis 501

Dzisiaj mam dla was stylizację rodem z lat 90-tych! Zachęcam również do odpalenia piosenki, wystarczy kliknąć w odnośnik pod zdjęciem niżej!





Zacznę od tego, że od prawie dwóch tygodni nie było postów. Prawdopodobnie to przez mój brak weny ale spokojnie, wracam ze zdwojoną siłą i mam już co najmniej kilka pomysłów!



Nie wiem jak wam, ale mi lata 90-te kojarzą się przede wszystkim ze spodniami Levis. Jeśli ktokolwiek powiedział by mi, że  nie zna tej marki chyba bym nie uwierzyła!  Spodnie, które mam na sobie nie dawno obchodziły 140 rocznicę ich powstania.



* "Żaden inny produkt nie wpłynął na kształt świata mody tak jak dżinsy Levi's 501. Od momentu jego powstania, model ten stał się jednym z najbardziej cenionych elementów garderoby. Nazwane przez Time Magazine „Fashion Item XX wieku", stały się częścią świata mody, jego kulturowego dziedzictwa i bazą niemal każdej szafy na świecie. " 

TUTAJ> KLIK możecie przeczytać dokładną historię tej marki oraz wyżej wspomnianego modelu dżinsów. 




Nie wiem jak wy, ale ja przeglądając stare rodzinne zdjęcia zwróciłam uwagę przede wszystkim na duże, oversizowe kurtki, converse czy wyżej wspomniane spodnie. Można nieładnie powiedzieć, że moda z tamtych czasów kojarzyły mi się ze stylem na "bezdomnego".


Kurtka- Flyers (szafa taty)
Spodnie- Levis
Buty- Converse
Skarpetki- Adidas
Body- Stradivarius
Czapka- Second Hand

Mam nadzieję, że stylizacja podoba wam się tak samo bardzo jak mnie! Dajcie znać co myślicie!

P.S. Chcielibyście zobaczyć post z playlistą ulubieńców muzycznych tego roku? Zależy mi na waszej opinii. 
XOXO

*żródło: KLIK

13 komentarzy:

  1. Stylizacja świetna, jak i zdjęcia.
    Co do posta z ulubieńcami muzycznymi - super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja *.*
    Zapraszam do mnie http://ideadiygirl.blogspot.nl/2016/12/odzywka-do-paznokci-diy.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, pewnie przemarzłaś na tych zdjęciach, ale na pewno było warto! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie stylizacje i klimat! Wyglądasz cudownie, świetnie wszystko ze sobą polaczylas :) kurtka jest po prostu genialna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia, stylizacja również, kocham klimat lat 90!
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    gtfookay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, lata 90' pamiętam jak przez mgłę, bo urodziłam się w 95' ale również na zdjęciach zauważyłam tą charakterystyczną modę.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba masz błąd w poście jest "twóch". Stylizacja bardzo ładna.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Do posta wkradł się błąd, ale już wszystko jest poprawione. Dziękuję!

      Usuń
  8. Też czasami nie mam weny i robię dłuższe przerwy. Życzę jak najwięcej pomysłów :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię taki styl, świetna stylizacja :) ja do tej pory stare ciuchy mojej mamy podkradam z jej szafy ^^

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, bardzo mi przypominają tamte lata. :) Cudowna stylizacja. Pozdrawiam, hopeinsidethebody.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej podoba się kurtka, planuję kupić sobie właśnie taką oversize. Chętnie poznam Twoich muzycznych ulubieńców, to świetny pomysł na post. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna kurtka, zrób tą playlistę będzie to coś fajnego <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.