Jesienna stylizacja + Haul zakupowy // Gamiss Review

Hejka! Dzisiaj mam dla was kolejny już z kolei post z zamówieniem, które niedawno do mnie przyszło. Tym razem jest to firma Gamiss. Rzeczy mnie nie zawiodły i z wszystkich jestem strasznie zadowolona! Jeśli miałabym wskazać zamówienie, z którego rzeczy były najlepszej jakości było by to właśnie gamiss. Paczka szła do mnie trzy tygodnie, czyli tak jak zazwyczaj.  



Będę wdzięczna za poklikanie w linki: 


Zacznę od rzeczy, która kompletnie skradła moje serce. Jest to kożuszek w kolorze brązowym, z puszystym "misiem" od strony wewnętrznej. Bardzo ładnie wygląda, jedynym minusem jest to, że nie nadaje się na temperatury poniżej 5 stopni, gdyż nie jest aż tak ciepły. Sięga do połowy uda.  Oczywiście futerko od środka jest sztuczne. 










Kolejną rzeczą, która mnie nie zawiodła jest koszulka, z nadrukiem oczu. Jakość jest na prawdę dobra, nie odbiegająca niczym od jakości T-shirtów w sieciówkach. Nie mam co o niej więcej napisać poza tym, że bardzo mi się podoba. 







Następnie pokażę wam rzeczy, które zamówiłam nie dla mnie. Jest to mini prezent dla mojej koleżanki.

Zacznę od torebki. Jest to zwykła, czarna torebka z frędzlami. Na pewno już nie raz spotkaliście się z czymś podobnym. Nie jest zbytnio pakowna. Mieści format A4, lecz nie zmieścimy tam wielu rzeczy, jednak jest idealna na wyjście na miasto.

Minusem jest to, że długi pasek przyszedł złamany, więc nie można go przyczepić ale i tak raczej nie był by używany.

Torebka-KLIK



Zamówiłam również gąbeczki do nakładania podkładu/korektora oraz pędzle. Gąbeczek nie można porównać do tych oryginalnych beauty blenderów ale dobrze nakłada się nimi makijaż.
Zestaw 22 pędzli do oczu natomiast jest ŚWIETNEJ jakości. Na prawdę jestem zaskoczona. Są miękkie, a koleżanka twierdzi, że świetnie się z nimi pracuje. Niektóre z nich, tak jak te z mojego poprzedniego postu (KLIK) są dwustronne.  Dodatkowo są bardzo ładne. Przyszły zapakowane oddzielnie.

Pędzle- KLIK   Gąbeczki- KLIK



--------------

Dajcie znać która rzecz najbardziej wam się podoba! Lubicie oglądać takie posty?

--------------------

JEŚLI POSIADASZ BLOGA, PODAJ W KOMENTARZU LINK I CENY MINIMUM 3 RZECZY A WEJDĘ DO CIEBIE I ZOSTAWIĘ PO SOBIE ŚLAD! :)

13 komentarzy:

  1. Kożuszek fajny, mam podobny. Torebka skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba kożuch. Do niego idealnie pasowałyby moje nowe kozaki :) http://thecolors.pl/kozaki/123-kozaki-skorzane-florans.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serce ewidentnie skradł kożuszek.....cudowny jest.Poluję na taki już od dłuższego czasu <3

    zapraszam do siebie: http://mvzzle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy sobie zamówiłaś! T-shirt jest definitywnie moim numerem jeden, jest cudny!
    Te pędzelki wyglądają bardzo atrakcyjnie <3
    Szkoda tylko, że torebka przyszła uszkodzona, tak to zamówienie byłoby wręcz idealne!
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest świetna, poklikane :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej spodobała mi się koszulka i kożuszek :) wszystkie linki kliknięte

    Zapraszam na nowy wystrój bloga i nowy post: kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne rzeczy! Kożuszek mi się bardzo podoba.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/11/i-went-too-far-when-i-was-begging-on-my.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi sie torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda trochę tego pasku od torebki, bo była świetna :) Stylizacja pierwsza jest mega! <3 Koszulka świetna :D Polujemy na nią już od dłuższego czasu i chyba zamówimy :) Super wpis kochana! Pff zresztą jak zawsze ;p <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie rzecz są super. Płaszczyk ma przepiękny kolor taki jesienny. A bluzka też super. Jedyne co mi się nie podoba to ta torebka. Nie przepadam za takimi i też szkoda, że nie ma paska, ale to tylko mały drobiazg każdy ma swój styl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale sliczny kozuszek sama bym sobie z checia taki sprawila, wyglada genialnie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.