Wakacyjne hity 2016

Do wakacji tak naprawdę zostało bardzo mało czasu. Z tej okazji przygotowałam dla was listę piosenek, które moim zdaniem mogą stać się "hitami" wakacji 2016! Nie które pewnie kojarzycie, bo już teraz są bardzo popularne. Przyznam się, że mam kilku ulubieńców tego zestawienia, którzy lecą u mnie w głośnikach na okragło. Więc zaczynajmy!


1.Alvaro Soler - Sofia

2. Coldplay - Hymn For The Weekend


3. Sia- Cheap Thrills


4. Imany- Dont't be so shy (Filatov & Karas Remix)


5. Duke Dumont- Ocean drive (jeden z moich ulubieńców)


6.Mike Posner - I Took A Pill In Ibiza (Seeb Remix)


7. Jonas Blue- Fast Car ft. Dakota


8. Calvin Harris- This Is What You Came For ft. Rihanna


9. Selena Gomez- Kill Em With Kindess (jeden z ulubieńców)

Piękna i w dodatku bardzo utalentowana Selenka. Chyba nie ma piosenki w jej wykonaniu, której nie lubię. Jest jedną z moich ulubionych wokalistek. 


10.Justin Bieber- Company

Za samą osobą Justina średnio przepadam, ale niektóre jego piosenki uwielbiam. To właśnie jedna z nich która od razu wpadła mi w ucho. :)



11. Ariana Grande- Into You (jeden z ulubieńców)

Za osobą Ariany również nie przepadam, ale ma świetny głos a niektóre jej piosenki są po prostu niesamowite. Tak samo jak ta, a Ari w teledysku wygląda ślicznie. :)



12. Jennifer Lopez- Ain'y Your Mama


13.Bebe Rexha- "No Broken Hearts" ft. Nicki Minaj



14. Meghan Trainor- Me Too



15. Fifth Harmony- Work from Home




Mam nadzieje, że posty tego typu wam się podobają, ponieważ będzie ich na blogu więcej. Stwierdziłam, że skoro muzka jest tym, co bardzo lubię to będę się tym z wami dzielić!

Koniecznie napiszcie mi, czy znacie którąś z piosenek. Może macie swoje własne "hity wakacji 2016?". Podzielcie się w komentarzu!

Buziaki.

7 komentarzy:

  1. Dont't be so shy już trochę mi się przejadło ale Company Justina to kozak :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post.
    Faktycznie do wakacji zostało bardzo mało czasu :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Znam prawie wszystkie te piosenki. Też lecą u mnie na okrągło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ! Znam prawie wszystkie te piosenki. Też słucham ich na okrągło :D
    http://patryknawrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdą z tych piosenek znam i bardzo lubię.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zestawienie ;) wiele piosenek z twojej listy uwielbiam!
    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.