Kogo warto obserwować? Moi Instagramowi ulubieńcy.

Hej! Dzisiaj mam dla was małe zestawienie moich ulubionych instagramów.
Będą to w większości osoby bardziej znane, ale mam nadzieję że czymś was zaskoczę. 

ZAGRANICZNE:

1. Ashley Benson (@itsashbenzo)
Amerykańska aktorka, możecie kojarzyć ją z takich filmów i seriali  jak: Spring breakers, Słodkie kłamstewka, dziś 13 jutro 30 lub dziewczyny z drużyny. 


2. Cameron Dallas (@camerondallas)
Znany youtuber pochodzący z Kalifornii. Zasłyną między innymi ze śmiesznych filmików na Vine. 
Zarówno jego instagram jak i snapchat jest pełny śmiesznych filmików i zdjęć. 

   

3. Fundacja ,,Black Jaguar White Tiger" (@blackjaguarwhitetiger)
Mnóstwo przecudownych zdjęć i filmików, z przepięknymi zwierzętami. 



4. Lia Marie Johnson (@liamariejohnson)
Youtuberka i aktorka. Można było ją zobaczyć np. w komedii "Expelled" u boku Camerona Dallasa. 

5. Vintage Dolls (@vintagedolls)
Jeśli lubicie typowe modowo- tumblr'owe zdjęcia to myślę, że wam się spodoba.





POLSKIE:

6. Aleksandra Cedro. (@aleksandracedro)
Moja ulubiona bloggerka. Piękna i w dodatku mega pozytywna dziewczyna z dystansem do siebie. 


7. Jessica Mercedes. (@jemerced)
Jedna z najbardziej znanych polskich bloggerek. Ma świetny styl, osobowość i bardzo lubię przeglądać jej social media.


8. Emma Szpura. (@scootalo)
Możecie ją kojarzyć jako znajomą Aleksandry Cedro i dziewczynę Janka Dmitri'ego. Ma piękne tatuaże i lubi pokazywać swoje ciało w internecie (które swoją drogą jest super).

9. Sylwia Gaczorek (@sylviagaczorek)
Znana fryzjerka, pracująca w salonie "Maniewski". Bardzo pozytywna i wesoła dziewczyna. Uwielbiam oglądać jej fryzurowe "przed" i "po".
 10. Nina Błachowicz (@Nezole)


Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Mimo wszystko się nad nim napracowałam, ponieważ miałam malutkie problemy z ułożeniem zdjęć ale myślę, że było warto poświęcić dwa wieczory. Nowy post już niedługo! Dajcie znać o waszych ulubionych instagramach oraz napiszcie czy śledzicie kogoś z moich ulubieńców. 











14 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że części z tych kont nie znałam, ale zaraz zabieram się za nadrabianie :)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. taaak każde konto które wymieniłaś jest świetne! najlepsza jest Sylwia Gaczorek <3 zapraszam do mnie http://karolinastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis! Instagramowiczów, których nie znamy, chętnie sobie pooglądamy!
    Pozdrawiamy,
    Mr&MrChanel/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej super pomysł na post kogo warto obserowac na instagramie, z polskich obserwuje, jemerced, sylwie gaczorek i emme szpure,Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo uwielbiam Sylwię! :)


    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Jessikę Kirchner. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z pośród podanych obserwuję Jessicę i Gaczorka :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ukradłaś pomysł od Huberta !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem o jakiego Huberta chodzi, ale post jest tylko i wyłącznie moim pomysłem więc nie widzę tu powodu do oskarżania mnie o coś, czego nie zrobiłam :).

      Usuń
  9. Niektórych kojarzę, ale śledzę tylko Vintage Dolls. Uwielbiam jej zdjęcia <3

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :)
    Zapraszam do mnie :) http://madifashion98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post :)
    Zapraszam do mnie :) http://madifashion98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O paru osobach przyznam szczerze dowiaduję się po raz tutaj pierwszy, ale to bardzo fajne insta :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne instagramy na pewno je zaobserwuję! Twój blog jest skarbcem inspiracji, dlatego też go go obserwuję! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.